rss

De ce Ssangyong Rexton G4 2.2 e-XDI este un mare esec pe piata auto din Romania? Probleme Ssangyong

Una dintre cele mai putin vizibile marci auto din Romania ramaen Ssangyong Motors.

De ce Ssangyong Rexton G4 2.2 e-XDI este un mare esec pe piata auto din Romania? Probleme Ssangyong

Acest brand este care este Coreean insa cu un actionerat indian ( Mahindra Motors), iar prezenta sa pe piata auto din Europa este una efemera.




In urma cu doua decenii Ssangyong Musso era vandut sub brandul Daewoo, iar in anii 2000 aceasta marca a fost vanduta cu succes in Romania de catre Autoitalia.


Acum vedem cum vanzarile sunt realizate de catre Ssangyong Hungary, adica de catre vecinii nostri din vest care nu prea apreciaza marca nationala Dacia.



Si spunem ca noul Ssangyong Rexton G4 2.2 e-XDI este un esec in Romania pentru urmatoarele considerente:


-Este vandut la noi de catre un dealer din Ungaria!


-Nu are o imagine de marca


-Un Rexton cu dotari costa 44.000 euro ( pret de BMW X3 sau Mercedes GLC)




-Nu exista o retea de service care sa acopere intreg teritoriul tarii


-Unitatile service au timpi mari de reparatii pentru ca piesele ajung in Romania extrem de greu



-Nu exista un dealer serios al marcii care sa prezinte corect acest brand


-Are motorul 2.2 CDI de la Mercedes care a iesit din productie in Germania datorita problemelor tehnice


-Are cea mai mica valoare de revanzare din Romania


Daca tot vrei o masina construita in Coreea poti alege fara prohleme un Hyundai Santa Fe sau un Sorento de la KIA RomAuto.





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
ssangyong Rexton G4 2.2 e-XDI, probleme tehnice ssangtong Rexton G4 2.2 e-XDI, cutie 7gtronic Rexton G4 2.2 e-XDI, pret mare Rexton G4 2.2 e-XDI 2020, consum bucuresti ssangyong Rexton G4 2.2 e-XDI, 0-100 in peste 12 secunde, Rexton G4 2.2 e-XDI extrem de lent, probleme service ssangyong, probleme piese auto ssangyong 2020