rss

De ce transmisiile Secventiale cu Dublu Ambreiaj sunt MAI PROASTE decat cele automate clasice? PRO si CONTRA

De multi ani in Europa majoritatea constructorilor auto au ales sa dea nastere unor noi transmisii semiautomate.

De ce transmisiile Secventiale cu Dublu Ambreiaj sunt MAI PROASTE decat cele automate clasice? PRO si CONTRA

Spunem semiautomate in ciuda faptului ca acestea sunt transmisii secventiale cu dublu ambreiaj pentru ca pur si simplu nu avem cum sa le numit transmisii automate!




Aici intra urmatoarele marci de cutii secventiale mult laudate de catre constructori:


VW, Skoda, Seat, Audi - DSG6 sau DSG7 sau S-Tronic DL382-7F


Ford -PowerShift Getrag si AT


KIA si Hyundai- 6DCT si 7DCT



Renault si Dacia- Getrag EDC6 EDC7


Mercedes Benz DCT 7 Made in Romania


Fiat-Dodge-AlfaRome C635 DDCT Made in Italy de catre Fiat



Fanii marcilor de mai sus vor spune ca aceste transmisii ofera cel mai bun raport pret-performante-consum in comparatie cu o transmisie clasica.


Ei bine acestea sunt principalele probleme ale transmisiei secventiale cu dublu ambreiaj:


-ARE DOUA AMBREIAJE CARE SE INLOCUIESC! In ciuda miturilor ca DSG sau PoweShift pot tine si 1 milion de km :)


-Cele cu doua ambreiaje uscate se incalzesc si se uzeaza mai repede decat cele cu ungere


-Mecatronic cu probleme gave la DSG6 si DSG7-Cost 1000 euro reparatia sau inlocuirea


-DSG7 cu discuri uscate mult mai slaba decat DSG6 cu ambreiale cu ungere


-Pret inlocuire discuri EDC Getrag-Vin doar capsulate cu un pret de 1.700 euro


-Probleme in functionare ( intra in eroare mai des, se incalzesc mai repede, au probleme cu rezistenta in timp, necesita resoftari constante!).



-In anumite situatii transmisia secventiala are momente de ezitare in alegerea treptei in ciuda senzorilor de inclinatie sau de turatie al motorului


-Ford a renunta la PoweShift pentru ca avea prea multe probleme si marca avea si prea multe procese intentate de catre clienti


-Cutia secventiala NU REZISTA LA UN MOMENT MOTOR MARE, din aceasta cauza majoritatea masinilor premium fiind echipate cu transmisii clasice


-Mercedes 7DCT are una dintre cele mai costisitoare transmisii secventiale din lume ( pret inlocuire 10.000 euro fara manopera!)



DE CE O CUTIE CLASICA CU CONVERTIZOR?


-Nu are probleme de functionare


-Cel putin de 4X mai fiabila in timp ( Rezista si 800.000 de km daca se face revizia la timp!)


-Schimba rapoarte mult mai rafinat ( Asta pentru ca are Convertizor de cuplu!)


-NU ARE DISCURI DE AMBREIAJ CARE SA SE CONSUME/STRICE!


-Are 6-10 litri de ulei care permite in anumite cazuri functionarea pe o perioada mai lunga chiar daca se pierde din acest ulei!



-Revizia unei transmisii automate clasice necesita doar 1 filtru de ulei ( 80 de lei) si ulei!


-99% din masinile taxi din Germania au transmisii automate clasice cu convertizor! Nu DSG sau EDC!


-Toate masinile premium in afara de Audi ofera DOAR TRANSMISII AUTOMATE CLASICE pe modele lor de top!


-Chiar si Audi la peste 350 de CP foloseste o cutie automata clasica ZF8! Din pacate restul de modele au transmisii Multitronic- CVT sau S Tronic DSG care sunt o solutie low-cost!








Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
cutie secventiala sau automata clasica?, probleme cutie secventiala, costuri reparatie 7dct mercedes, costuri reparatie dsg7, costuri reparatie 7dct kia hyundai, de ce autohold 7dct, primul ambreiaj cuplat probleme 7dct, dsc mecatronic pret inlocuire, mecatronic made in romania, service transmisii automate, aisin 8 trepte peugeot, zf8 plus bmw, multitonic cvt audi, multitronic s dsg audi, getrag powershift probleme ford, pret reparatie powershift ford, pret getrag 7dct bmw seria 2 active tourer