Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce vechiul VW Golf 4 VR5 Tiptronic este in continure o masina mai buna decat un VW Golf 1.0 TSI NOU

Pentru a intege mai bine de ce foarte multi fani VW renunta la achizitia unui Golf trebuie sa ne uitam la vechiul Golf 4 cu 18.000 de km pentru a intelege de ce noul model 2019 are mari lacune.

In primul rand in 1997 VW oferea pe modelul Golf un motor VR5 de 2.5 litri cu injectie multipunct fara turbo de 170 CP. Acest motor era mai ieftin in gama decat un VW Golf 4 GTI 1.8 Turbo de 150 CP chiar daca era mai puternic.

Pe atunci VW Golf 4 VR5 avea optional o cutie de viteze automata clasica ZF5 sub numele de Tiptronic care echipa si modele Porsche sau Audi. Acum primesti o cutie secventiala DSG care se cunoaste ca are probleme cu discurile uscate sau cu sistemul Mecatronic.


Calitatea de fabricatie era mai buna la GOLF 4 fata de GOLF 7 pentru ca aproape tot interiorul este realizat din spuma poliuretanica in timp ce modelul NOU 2019 are 50% din interior realizat dintr-un plastic dur.

Golf 4 avea pe aceasta versiune standard scaune incalzite, ESP, si chiar scaun pentru copii integrat in bancheta din spate.

Singurul loc unde vechiul 4 este mult mai slab este capitolul siguranta pentru ca vechiul model avea doar 4 sisteme airbag. Golf 4 are 4 stele de siguranta EuroNCAP, cu o singura stea mai putin decat Golf 7.

Despre performante nu discutam pentru ca un motor VR5 de 170 CP este mult mai performant decat un 3 in linie de 999 cmc si 115 CP.


Mai mult decat atat clientii puteau alege si transmisia integrala 4Motion pentru motorizarea cu 5 cilindri in V.

Suprinzator este si faptul ca pe atunci in 1997 VW Golf 4 avea discuri de frana cu diametrul 312 mm iar noul Golf 1.0 TFSi 2019 are discuri de frana fata cu un diametru chiar mai mic, de 288 mm.


Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente