rss

Detalii oficiale cu noul Noul BMW iX 2021! Are 500 de CP si merge peste 600 de km

Bavarezii au prezentat in premiera prima masina electrica care are capacitatea de a concura Tesla.

Detalii oficiale cu noul Noul BMW iX 2021! Are 500 de CP si merge peste 600 de km

A cincea generaţie a tehnologiei BMW eDrive oferă eficienţă remarcabilă şi autonomie mare


A cincea generaţie a tehnologiei BMW eDrive - care cuprinde cele două motoare electrice, electronica de putere, tehnologia de încărcare şi bateria de înaltă tensiune - garantează o eficienţă excepţională. Unitatea de putere dezvoltată de BMW Group şi fabricată în mod sustenabil, fără utilizarea de materii prime critice cunoscute ca pământuri rare, va dezvolta, după cele mai recente calcule, o putere maximă de peste 370 kW/500 CP.



Acest lucru va fi suficient pentru a propulsa BMW iX de la 0 la 100 km/h în mai puţin de 5,0 secunde.


În acelaşi timp, obiectivul clar al automobilului este de a afişa un consum combinat de energie electrică extrem de redus pentru segmentul său - mai puţin de 21 kWh/100 km în ciclul de testare WLTP.


O capacitate energetică brută mai mare de 100 kWh ar trebui să permită celei mai recente generaţii de baterii de înaltă tensiune să înregistreze o autonomie de peste 600 de kilometri în ciclul WLTP.


Acoperiş panoramic din sticlă cu umbrire electrocromatică


BMW iX este disponibil cu opţiunea unui acoperiş panoramic din sticlă. Suprafaţa sa transparentă dintr-o singură piesă acoperă întregul interior, fără a fi întreruptă de vreun element transversal, face făcând-o cel mai mare acoperiş din sticlă instalat vreodată la un model al BMW Group. 


INTERIOR




Ecranul curbat, dintr-o singură piesă, care serveşte ca element central de control, reinterpretează într-o formă vizionară designul tradiţional, orientat spre conducător, al cockpiturilor BMW.


Aceasta a presupus reunirea afişajului de informaţii de 12,3 ţoli (31,24 cm) şi a displayului de control cu diagonala ecranului de 14,9 ţoli (37,87) pentru a forma o singură unitate înclinată spre conducător.


Ansamblul de afişaj interconectat, concentrat pe conducător, optimizează modul în care informaţiile sunt afişate, iar controlul tactil intuitiv al afişajului este şi mai simplu de utilizat. În acelaşi timp, secţiunea displayului de control poate fi văzută clar şi utilizată uşor de către pasagerul din faţă.







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
detalii BMW iX 2021, pret BMW iX 2021, motor electric BMW iX 2021, acumulator BMW iX 2021, test drive BMW iX 2021