rss

Dosar Second Hand-Se merita achizitia unui Peugeot 508 2011-2016? 1.6 HDI sau 2.0 HDI

Masina din acest dosar se numeste Peugeot 508 si este una dintre cele mai bune oferte SH din Franta si Germania.

Dosar Second Hand-Se merita achizitia unui Peugeot 508 2011-2016? 1.6 HDI sau 2.0 HDI

Modelul dispune de o caroserie de mari dimensiuni care ofera o calitate de fabricatie buna si de ce nu, o gama de motorizari extrem de eficiente.




Modelul cel mai bine vandut in Europa de Vest si automat cel mai importat SH in Romania este cel echipat cu motorul 1.6 HDI, motor care dezvolta o putere maxima de 112 CP sau 115 CP pentru e-HDI.


Distributia este pe curea si se schimba la 10 ani sau 160.000 de km, detaliu care promoveaza acest motor in fata unui model Laguna 1.5 dCi sau VW Passat 1.6 TDI.




Daca vreti un 508 ca apoi sa-l puneti pe GPL trebuie sa tineti cont ca doar motorul 1.6 VTi de 120 CP are injectie multipunct pentru care se preteaza o instalatie GPL AICI!

Pentru motorul 1.6 THP de 156 CP realizat impreuna cu BMW nu merge montat GPL pentru ca are injectie directa si instalatia costa peste 6.000 de lei si merge in amestec. 


PROBLEME:


Coroziunea prematura a unor componente la trenul de rulare fata datorita utilizarii unor materiale de calitate slaba.


Infiltrarea apei in zona portbagajului pentru ca anumite chedere au fost amplasate gresit sau chiar s-au deteriorat.


Electronica pe anumite modele



COSTURI MENTENENTA 1.6 HDI:


Frane fata discouri si placute 392 euro


Amortizoare fata 307 euro


Kia Ambreiaj 890 euro


Kit Distributie cu pompa de apa 700 euro


Costuri totale pentru o masina cu peste 160.000 de km la bord de 2.289 euro


Costurile cresc daca vorbim de motorizarea 2.0 HDI sau 2.0 Blue HDI cu 150 sau 180 CP


RECHEMARI OFICIALE:


 


  • February 2011 Rear window slides not conforming

  • May 2011 Brake hose incorrectly positioned on 2.2 HDi

  • December 2011 Reprogramming the DMTC on 1.6 e-HDi

  • January 2012 Engine timing 1.6 e-HDi (reprogramming)

  • February 2012 Insufficient battery recharge on HDi 163 (alternator)

  • April 2012 Non-conformity of the wiring harness of the trunk. Non-conforming tension roller on 1.6 e-HDi

  • May 2012 Fuel hoses loose in the engine compartment

  • July 2012 Indicators on the 1.6 VTi (reprogramming). Protection of the parking brake incorrectly mounted

  • August 2012 Released parking brake disconnected (reprogramming)

  • November 2012 Reprogramming of the BSI


  •  



    Autor: AL
    Sursa: Autolatest

    Tags:
    dosar sh Peugeot 508 2011-2016, gpl peugeot 508 1.6 VTi, tgomasetto stag peugeot 508 1.6 VTi 2017, probleme Peugeot 508 2011-2016, achizitie sh Peugeot 508 2011-2016, care sunt problemele Peugeot 508 2011-2016, probleme tehnice Peugeot 508 2011-2016, costuri reparatii Peugeot 508 2011-2016, se merita achizita Peugeot 508 2011-2016?, Peugeot 508 2011-2016 recent adusa germania, pret piese Peugeot 508 2011-2016, pret manopera Peugeot 508 2011-2016