rss

Este oficial-Motoarele diesel Ford TDCi, Renault dCi si Opel CDTI sunt si ele mari poluatoare

Francezii de la UTAC au prezentat in premiera primele date cu emisiile masinilor diesel din Europa.

Este oficial-Motoarele diesel Ford TDCi, Renault dCi si Opel CDTI sunt si ele mari poluatoare

Acum nu mai vorbim de un dieselgate care se refera doar la marca germana Volkswagen si satelitii sai Skoda si Seat, ci marcile auto care concureaza cu VW.

In urma testelor atat in laborator cat si pe circuit in conditii optime au fost descoperite si alti producatori ca au masini diesel care polueaza la fel de mult precum deja celebrele 1.6 TDI si 2.0 TDI.




Mai mult decat atat chiar si modelul Ford B-Max care este construit in Romania benefeciaza de o motorizare TDCi care intra in aceasta categorie.


Primul si poate cel mai important este Ford Europe care are in gama motoarele diesel 1.6 TDCi si 2.0 TDCi care au afisat emisii de noxe de pana la 10x mai mari decat cele anuntate de producator.


Tot in aceasta categorie intra si motoarul 1.6 CDTI al celor de la Opel care echipeaza toata gama de model Corsa, Astra si Insignia, motor care este de ultima generatie insa care afiseaza in mod eronat emisii mai bune atunci cand este verificat in laborator.




Ultimul insa cu singuranta nu si cel din urma este Alianta Renault-Nissan care are in oferta motorul 1.5 dCi si 1.6 dCI, ambele cu emisii mult mai mare in realitate.


Singurele marci care au reusit sa treaca aceste test sunt BMW si Mercedes, acestea avand motorizari diesel care sunt in limitele legale cand vine vorba de emisiile de noxe. 


Supriza cea mare este intalnita la motoarele HDI ale celor de la Peugeot si Citroen care in testele din afara laboratorului au emisii de noxe chiar mai mici decat cele anuntate de catre producator.





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
dieselgate opel 1.6 cdti, dieselgate renault 1.5 dci, dieselgate ford 1.6 tdci, probleme ford 2.0 tdi