rss

Experienta completa in cadrul Renault Brand Experience 19 aprilie 2017

In urma cu cateva ore am avut ocazia de a testa in premiera cele mai noi modele Renault.

Experienta completa in cadrul Renault Brand Experience 19 aprilie 2017

Acesta au facut parte atat din gama EV precum noul ZOE Extended range, adica un ZOE care merge 400 km cu o singura alimentare, cat si cele mai bune masini sport ale momentului.




Aici totul este clar, respectiv deja miticul Clio RS Trophy 2017 cat si fratiorul sau mai mare Renault Megane GT dCI 165 CP.


Cireasa de pe tort a fost bineinteles modelul Clio CUP care a venit in premiera in Romania, masina care este senzationala datorita faptului ca ofera extrem de mult chiar daca are sub capota o motorizare mica de 1.6 litri.


ZOE 400 km


Ca pionier al mobilității 100% electrice și cel mai mare constructor din Europa de vehicule electrice, Renault a avansat cu programul său inovator și a implementat strategia Z.E. (Zero Emisii (1) ).



Dotat cu noua baterie Z.E. 40, Renault ZOE livrează acum o autonomie NEDC de 400 km, adică de două ori distanța oferită de modelul curent la momentul lansării. Noua autonomie extinsă a modelului este cea mai bună variantă propusă de un automobil 100% electric destinat publicului larg, iar clienții pot profita acum de acest pas înainte.


Noua baterie Z.E. 40 oferă 41kWh de energie utilă, echivalent cu aproape dublu capacitatea de stocare a bateriei standard ZOE (22kWh de energie utilă).


Dezvoltată în parteneriat cu LG Chem, bateria folosește tehnologia litiu-ion cu densitate mai mare de acumulare a energiei. Inginerii Renault și LG au reușit să crească capacitatea de stocare fără a face bateria mai mare sau mult mai grea.


Aceasta a fost optimizată lucrând pe chimia pilelor pentru a crește densitatea lor energetică, în loc de a suprapune module de baterii suplimentare, o tehnică folosită uzual.


Renault şi strategia sa de motorsport




Renault a avut o implicare neîntreruptă în Formula 1 timp de aproape 40 de ani. În 1977, Renault  a revoluționat competiția cu introducerea motorului turbo, o tehnică ce a devenit repede normă în acest sport.


Marca a participat la mai mult de 600 competiții Grand Prix, obținând 168 de victorii, 12 titluri de Constructor și 11 titluri pentru piloți.


Prin decizia de a continua implicarea în Formula 1, Renault confirmă faptul că vede motorsportul ca pe o parte esențială a identității brandului. Formula 1 este simbolul suprem al pasiuniipentru automobile, iar pasiunea definește marca Renault, lucru exprimat prin semnătura de brand,Passion for life.


Vezi GALERIA FOTO COMPLETA AICI!






Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
Renault Brand Experience 19 aprilie 2017, imagini Renault Brand Experience 19 aprilie 2017, megane gt dci 165 Renault Brand Experience 19 aprilie 2017, renault trafic xtrack Renault Brand Experience 19 aprilie 2017, test renault master 4x4 Renault Brand Experience 19 aprilie 2017, test pista renult clio cup 2017, test viteza renault clio rs trophy 2017, pe circuit cu noul megane gt 165 cp dci, experienta Renault Brand Experience 19 aprilie 2017