Este vorba de intreaga gama Ford EcoBoost de 1 litru cu 3 cilindri in toate veriantele sale de putere, insa si motoarele cu 4 cilindri de doi litri si 1.5 litri EcoBoost.
Acest proces era asteptat din 2012 cand primele motoare 1.0 Ecoboost construit si la Craiova au inceput sa cedeze, iar dealerii Ford sa nu-si asume costurile cu reparatia capitala a acestor motoare.
Mai nou procesul a fost pornit in SUA pentru gama 2.0 EcoBoost gasit pe Mondeo si Edge insa si varianta 2.3 EcoBoost intalnita pe modelul Ford Mustang.
Procesul intentat de catre avocati doreste o decizie finala conform spetei Reed v. Ford Motor Co., 679 F. Supp. 873 (S.D. Ind. 1988) cand Ford a pierdut pentru defecte de fabrica.
In Romania inca nu se cunosc numarul real al motoarelor EcoBoost care au avut probleme tehnice si daca Ford Romania si-a asumat complet plata noii motorizari!