rss

Ford Mustang Mach-E GT se doreste un concurent pentru Tesla de unde au si imprumutat intreaga plansa de bord

Ford se pare ca este in impas la captitolul design pentru ca noul Mustang Mach-E GT are o plansa de bord in mare parte indentica cu cea a masinilor Tesla.

Ford Mustang Mach-E GT se doreste un concurent pentru Tesla de unde au si imprumutat intreaga plansa de bord

Când va fi disponibil pe piață, în ultima parte a anului 2020 (iar în România în prima parte a anului 2021), Mustang Mach-E va fi oferit în versiuni cu autonomie standard sau autonomie extinsă, cu tracțiune spate sau cu tracțiune integral.


Aceste versiuni vin echipate cu motoare electrice cu magneți permanenți. În varianta cu autonomie extinsă și tracțiune spate, Mustang Mach-E țintește o autonomie de până la 600 de kilometri calculată conform precedurilor World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP).




În configurațiile cu autonomie extinsă și tracțiune integrală, Mustang Mach-E vizează 337 CP (248 kW) și un cuplu de 565 Nm.

Ford le va oferi de asemeneași o versiune specială dedicată performanței. Mustang Mach-E GT țintește o accelerație 0-100 km/h în mai puțin de 5 secunde2 și resurse estimate la 465 CP (342 kW) și 830 Nm.


INTERIOR DE LA TELSA MOTORS




Pe Mustang Mach-E debutează noua generație a sistemului de infotainment SYNC. Acesta oferă o interfață modernă și are capacitatea de a învăța preferințele șoferilor, perfecționându-se odată cu trecerea timpului, cu ajutorul actualizărilor online over-the-air.


Noua generație SYNC utilizează un display cu diagonala de 15.5 inch și o interfață simplă care renunță la meniurile complicate, permițând un acces mult mai facil la comenzi prin gesturile clasice cunoscute din lumea telefoanelor moderne: touch, swipe sau pinch.






Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
pret Ford Mustang Mach-E GT, lansare Ford Mustang Mach-E GT, autonomie Ford Mustang Mach-E GT, review Ford Mustang Mach-E GT, acumulatori Ford Mustang Mach-E GT, test drive Ford Mustang Mach-E GT