rss

GENEVA LIVE-Hyundai i30 Wagon a fost prezentat europenilor cu ocazia Salonului de la Geneva

Noul membru al familiei i30 se remarca prin designul atemporal, asemenea modelului in cinci usi, completat de eleganta si versatilitatea caroseriei wagon.

GENEVA LIVE-Hyundai i30 Wagon a fost prezentat europenilor cu ocazia Salonului de la Geneva

Versiunea Wagon va fi lansata in Europa in a doua parte a anului curent.


„Proiectata, dezvoltata, testata si fabricata in Europa, noua generatie Hyundai i30 reprezinta ADN-ul marcii in regiune”, a declarat Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa.


Dimensiuni generoase




Pe langa designul elegant, Hyundai i30 Wagon dispune de o capacitate de depozitare de 602 litri, care poate ajunge pana la 1.650 litri prin rabatarea banchetei din spate. Mai mult, al doilea membru al familiei i30 ofera spatii suplimentare de stocare sub podeaua portbagajului. Lungimea totala a autovehiculului este de 4.585 mm, cu 245 mm mai mare decat cea a versiunii cu cinci usi.


Pachet de siguranta


Hyundai pune la dispozitia clientilor cele mai noi sisteme de siguranta activa. Printre acestea se numara sistemul autonom de franare (AEB), sistemul de monitorizare a atentiei conducatorului auto (DAA), asistenta la faza lunga (HBA), precum si sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKAS).


Cu ajutorul camerei frontale, AEB actioneaza in trei etape. Initial, sistemul avertizeaza vizual si acustic conducatorul auto, aplicand automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita riscul unui accident sau pentru a reduce daunele atunci cand o coliziune este inevitabila. AEB poate fi echipat optional cu functia de detectare a pietonilor, care utilizeaza in plus senzorii radar frontali.


Sistemul DAA permite monitorizarea constanta a stilului de condus, cu scopul de a detecta orice deviatie
nedorita a directiei, care indica semne de oboseala, avertizand conducatorul auto printr-un semnal sonor si un mesaj vizual, afisat pe bord.


Functia pilot automat inteligent (ASCC) mentine viteza si distanta constante fata de autovehiculul din fata, actionand automat pedala de acceleratie sau frana, la viteze de pana la 180 km/h. In cazul in care traficul este blocat, sistemul aplica o forta de franare pentru decelerarea vehiculului, accelerand in momentul in care se creeaza din nou spatiu.


La acestea se adauga si functia LKAS, care alerteaza conducatorul auto in cazul schimbarii benzii de rulare fara actionarea semnalizatoarelor, la peste 60 km/h. Sistemul avertizeaza vizual si sonor, corectand proactiv pozitia volanului, pentru a mentine autovehiculul pe mijlocul benzii de rulare.


Functia de informare asupra vitezei limita (SLIF) identifica indicatoarele din trafic referitoare la viteza maxima permisa, afisand detaliile atat pe ecranul sistemului de navigatie, cat si pe instrumentarul de bord.



Motoare eficiente


i30 dispune de o gama variata de propulsoare. Autovehiculul beneficiaza de trei motoare pe benzina si unul diesel de 1.6 litri, cu doua nivele de putere (110 sau 136 CP).


Noul propulsor turbo pe benzina de 1.4 litri, in patru cilindri dezvolta 140 CP, iar cel de 1.0 litri T-GDi furnizeaza 120 CP (consumul preliminar de combustibil pentru Hyundai i30 Wagon in regim combinat este de 5.8 - 3.6 l / 100 km, cu emisii de CO 2 de 95
- 135 g / km ).





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
Hyundai i30 Wagon, geneva Hyundai i30 Wagon, lansare Hyundai i30 Wagon, test Hyundai i30 Wagon, motoare Hyundai i30 Wagon, preturi Hyundai i30 Wagon