rss

Grupul Bosch a inregistrat in anul 2011 o crestere cu 8.8% fata de anul precedent

Compania germania Bosch si-a depasit tinta de crestere pentru 2011 iar in 2012 estimeaza o continuare a cresterii vanzarilor.

Grupul Bosch a inregistrat in anul 2011 o crestere cu 8.8% fata de anul precedent

Conform rezultatelor preliminare, Grupul Bosch a obtinut anul trecut un venit din vanzari de 51,4 miliarde de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 8,8% fata de anul 2010. 


Compania nu preconizeaza o recesiune globala - Bosch estimeaza ca va continua sa creasca si in 2012 In 2012, Bosch estimeaza ca economia mondiala va fi afectata in continuare, insa nu preconizeaza o recesiune globala.


Dupa o crestere estimativa de 3,2% in 2011, compania ia in considerare o crestere a economiei globale cu aproximativ 2,5% in 2012. Reprezentantii Bosch au comentat situatia din Europa:


„Daca vom inregistra o stagnare sau chiar o recesiune depinde in mare parte de cat de rapid si riguros vor fi aplicate reformele necesare in zona euro.” In 2012, Grupul Bosch se asteapta la o crestere a vanzarilor cu 3-5%. Strategia Bosch Grupul Bosch isi sporeste activitatea in domeniile importante pentru viitorul companiei, cum ar fi electromobilitatea, internetul obiectelor si serviciilor si energia regenerabila. 


Compania aloca in fiecare an aproximativ 400 de milioane de euro pentru electromobilitate. Se preconizeaza ca pana in anul 2013 vor intra in productia de serie un numar de 21 de concepte de autovehicule hibride si sisteme de propulsie integral electrica, la 13 producatori auto. 


Bosch este convins ca internetul va modifica in mod radical mediul concurential.


Desi productia de hardware si software va continua sa fie un factor principal de crestere multi ani de acum inainte, Bosch intentioneaza sa exploateze potentialul tehnic al conectivitatii prin internet si mai mult decat pana acum.


Un exemplu de conectivitate prin internetul obiectelor si serviciilor este platforma de gestionare a energiei la care lucreaza Bosch. Sarcina acesteia este de a monitoriza si controla intregul flux energetic din cadrul unei cladiri. Fehrenbach: „Obiectivul nostru pe termen lung este sa candidam la pozitia de lider pe piata energiei regenerabile, in ciuda conditiilor actuale dificile ale pietei.


Orientarea catre noi forme de energie este o sarcina pe termen lung pentru noi toti, care poate fi indeplinita doar prin colaborarea stransa intre toate partile implicate, din sectorul economic, politic si social.”


 







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Grupul, Bosch, inregistrat, anul, 2011, crestere, fata, anul, precedent,