Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Guvernul PSD si CNAIR isi bat joc de sute de mii de soferi din Romania-Sate Liniare si Puncte Negre

Pentru a intelege mai bine de ce situatia pe celebra sosea DN1 este TRAGICA de fiecare data cand trebuie sa mearga pe ea 5% din populatia Romaniei trebuie sa ne uitam la planurile de dezvoltare al celor de la CANIR.

Acestia spun ca au gasit solutia prin programul intitulat: Modernizarea infrastructurii privind siguranṭa circulaṭiei pe DN1,in sate liniare si puncte negre!


Proiectul in ansamblul sau prevede proiectarea de masuri pentru imbunatatirea sigurantei circulatiei rutiere sau pietonale pentru un numar de 34 de sectoare de drum ce se vor implementa in doua faze:

 

  • Faza I vizeaza dezvoltarea unor masuri de combatere a evenimentelor rutiere, de imbunatatire a sigurantei circulatiei prin amenajarea a 18 zone considerate periculoase de pe Drumul National 1, cu rambursarea cheltuielilor eligibile din POST 2007 – 2013;
  • Faza II vizeaza dezvoltarea unor masuri de combatere a evenimentelor rutiere, de imbunatatire a sigurantei circulatiei prin amenajarea a 16 zone considerate periculoase de pe Drumul National 1, cu rambursarea cheltuielilor eligibile din POIM 2014 – 2020;

Valoarea Fazei I a Proiectului conform prevederilor contractului de finantare nr. 309/20.11.2015 este de 53.040.949 lei, din care valoarea totala eligibila este de 42.878.439 lei. Contributia Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regionala este de 36.446.673 lei (85% din valoarea totala eligibila a proiectului), diferenta de 16.594.276 lei fiind asigurata prin bugetul de stat.

Avantajele implementarii proiectului:

  • Reducerea numarului de accidente grave in localitatile strabatute de DN1 prin implementarea unor solutii tehnice pentru desfasurarea traficului rutier in conditii de siguranta si confort atat pentru pietoni cat si pentru conducatorii auto; Amenajarea si imbunatatirea intersectiilor cu drumurile laterale, a facilitatilor de parcare si a statiilor pentru transportul public;
  • Separarea traficului prin zone mediane si amenajarea de sensuri giratorii, insule denivelate.

In cadrul acestui proiect au fost semnate urmatoarele contracte:


  1. Intocmire 8 documentatii cadastral-juridice pentru imobilele afectate de punerea in aplicare a proiectului – pentru localitatile de pe raza DRDP Brasov (Procedura derulata de catre DRDP Brasov);
  2. Intocmirea rapoartelor de evaluare in vederea achizitionarii de terenuri pentru punerea in aplicare a proiectului – pentru localitatile de pe raza DRDP Brasov (Procedura derulata de catre DRDP Brasov). Contract semnat cu SC BUSINESS EVALUATOR SRL Tg Mures;
  3. Prestari servicii de reprezentare si asistenta juridica pentru achizitionarea imobilelor afectate de realizarea lucrarii “Asistenta tehnica pentru masuri de siguranta rutiera pe DN 1 si in Bucuresti” – pentru localitatile de pe raza DRDP Bucuresti (Procedura derulata de CNADNR SA.);
  4. Asistenta si reprezentare juridica pentru exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarilor de implementare a masurilor de siguranta circulatiei pe DN1 – pentru localitatile de pe raza DRDP Cluj (Procedura derulata de catre DRDP Cluj);
  5. Supervizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN1, in sate liniare si puncte negre;
  6. Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1 in sate si puncte negre Lot 1 – Sinaia km 119+00-125+700;

  1. Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN1 in sate si puncte negre – Lot 2 – Saftica km 23+940 – 25+235, Tancabesti km 27+560 – 30+240, Ciolpani km 32+550 – 37+120, Potigrafu km 39+800 – 42+020;
  2. Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN1 in sate si puncte negre Lot 3 – PN km 78+985 – 80+890, Banesti km 87+900 – 89+880, PN km 91+200 – 92+700, Cornu km 94+400 – 95+640, Nistoresti km 101+180 – 103+710, Predeal km 138+750 – 144+000, Timisu de Sus km 147+447 – 149+780;
  3. Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1 in sate si puncte negre Lot 4 – Sacel km 326+300-327+780, Apoldu de Sus km 338+700-340+580, Miercurea Sibiului km 343+440-345+920, Santimbru km 387+460-388+200, PN 388 km 388+900-389+100, Unirea km 424+560-427+260;
  4. Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1 in sate si puncte negre Lot 5 – Tureni km 455+440-456+920, Valcele km 463+040-464+700, Floresti km 482+420-487+680, Gilau km 492+260-497+300, Paniceni km 511+820-513+280, Osorhei km 618+900-622+300;
  5. Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1 in sate si puncte negre Lot 6 – Puchenii Mosneni km 43+050 – 45+300, Puchenii Mari km 45+300 – 46+640, Barcanesti – Romanesti km 48+560 – 53+600, Comarnic km 105+505 – 111+270;
  6. Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN1 in sate si puncte negre – Lot 7 – Feleacu km 466+380 – 469+560, Capusu Mare km 500+880 – 503+660, Ciucea km 547+950 – 550+000, Auseu km 581+820 – 583+380, Tinaud km 586+460 – 589+040, Alesd km 589+300 – 592+180.

In cadrul acestui proiect urmeaza sa se semneze urmatorul contract: 

  • Asistenta tehnica pentru masuri de publicitate aferente proiectului ” Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulaṭiei pe DN1, in sate liniare si puncte negre “.

ADICA NU FACEM AUTOSTRAZI CI DOAR LATIM CATEVA SOSELE PRIN ANUMITE COMUNE!

Timpul mediu de tranzitare Bucuresti-Sinaia a fost in decembrie 2018 de 7 ore! Adica cam cat poti face de la Bucuresti la Arad pe 560 de km!

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Au distrus toata zona Snagovului, antreprenori cu proiecte imobiliare, ca să facă o bretea de dn în loc sa continuie autostrada.
    Coldea, de ce ?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente