rss

Honda HR-V primeste vechiul motor 1.8 VTEC de 140 CP si cutie CVT 4WD

Japonezii de la Honda au inceput sa vanda gama crossover cu o motorizare pe benzina clasica fara injectie directa.

Honda HR-V primeste vechiul motor 1.8 VTEC de 140 CP si cutie CVT 4WD

Este vorba de motorul clasic 1.8 VTEC de 140 CP care are doar injectie multipunct extrem de rafinat pentru ca are si sistemul de injectie VTEC.



Masina are standard cu tractiune pe punte fata insa extra cost poti sa primesti si transmisia 4WD gasita si pe multe modele din Europa.


Motorizarea clasica 1.8 VTEC este cuplata la o transmisie CVT cu trepte prestabilite gasite pe toata gama Honda. Din pacate aceste motor clasic si extrem de fiabil in timp nu se vinde pe toate pietele auto.






Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
Honda HR-V 1.8 VTEC 140 CP CVT 4WD 2019, pret Honda HR-V 1.8 VTEC 140 CP CVT 4WD, test Honda HR-V 1.8 VTEC 140 CP CVT 4WD, consum Honda HR-V 1.8 VTEC 140 CP CVT 4WD, fara injectie directa Honda HR-V 1.8 VTEC 140 CP CVT 4WD, gpl Honda HR-V 1.8 VTEC 140 CP CVT 4WD, review test Honda HR-V 1.8 VTEC 140 CP CVT 4WD