rss

Imagini si date tehnice in premiera cu noua generatie Ford Focus 2018

Ford a anunțat astăzi debutul global al noii generații Ford
Focus: un model complet și cel mai competent Focus din toate timpurile din punct de vedere tehnic.

Imagini si date tehnice in premiera cu noua generatie Ford Focus 2018

Multipremiatul motor 1.0 EcoBoost este oferit în versiuni de 85 CP, 100 CP sau 125 CP, în timpce noul motor 1.5 EcoBoost este oferit cu 150 CP sau 182 CP.


Consumul de carburant și emisiile CO 2 ale ambelor motoare EcoBoost au scăzut cu ajutorultehnologiei de dezactivare a cilindrilor, aflată la prima aplicare practică din industrie pe motoarecu trei cilindri.




Aceasta poate opri unul dintre cilindri atunci când nu e nevoie de capacitatemaximă, așa cum se întâmplă când mașina rulează la viteze de croazieră și șoferul solicităfoarte puțin motorul. Sistemul poate dezactiva și se reactiva un cilindru în 14 milisecunde, de 20de ori mai repede față de timpul de care are nevoie un om să clipească, fără a face niciuncompromis la nivel de performanțe sau rafinament.


Tehnologiile EcoBoost de bază includ turbocompresia avansată, injecția directă de carburant deînaltă presiune și sistemul Twin-independent Variable Cam Timing și sunt disponibile pe ambelemotoare. Emisiile de particule sunt reduse cu ajutorul tehnologiei de filtrare a particulelor pentrumotoarele pe benzină, disponibilă standard.Motorul 1.0 EcoBoost este îmbunătățit și mai mult pentru a coborî la un nivel de emisii CO 2 de107 grame/km (3) (valoare preliminară) pe versiunea Focus cu cinci uși.


Printre tehnologiile utilizate se numără:




Capete de cilindri cu direcție inversată cu ajutorul căruia gazele de evacuare pot ieși prinspate, pentru a permite pregătirea mai eficientă a sistemului de reducere a emisiilor.


O rampă de alimentare de înaltă presiune care permite acum o presiune a injecției de250 de bari, ajutând la reducerea emisiilor de particule.


O plajă largă de trepte ale camei, turbulențe optimizate la nivelul cilindrilor și raporturiînalte de compresie care asigură o combustie mai eficientă.


Pistoanele cu galerie de răcire sunt dotate cu inele cu frecare redusă care scad astfelconsumul inutil de energie în interiorul motorului.Noul motor EcoBoost de 1.5 litri oferă emisii CO 2 care pornesc de la 122 de grame/km (valoarepreliminară) pe versiunea cu cinci uși, prezentând inovații precum:


O nouă combinație între tehnologia de injecție directă și cea de injecție indirectăsecvențială ajută la dezvoltarea unui nivel ridicat al puterii și la un răspuns rapid, alăturide emisii de CO 2 reduse și de o creștere a eficienței consumului de carburant la sarcinăredusă.


Arhitectura cu trei cilindri furnizează în mod natural un cuplu ridicat la turații joase.



O galerie de evacuare integrată care îmbunătățește eficiența, ajutând motorul să atingămai rapid temperatura optimă de funcționare, și care pune la dispoziție mai rapid cuplul,micșorând distanța pe care gazele de evacuare trebuie s-o parcurgă între cilindri șiturbocompresor.


Construcție integrală din aluminiu pentru o masă proprie scăzută.


Noile motoare avansate Ford EcoBlue turbodiesel sunt concepute pentru a dezvolta un nivelridicat de putere, mai mult cuplu la turații scăzute, consum îmbunătățit și rafinament pentrușoferii care parcurg mulți kilometri în fiecare an. Noul motor 1.5 EcoBlue este oferit în versiunide 95 CP și 120 CP.


Ambele dezvoltă un cuplu maxim de 300 Nm și oferă emisii CO 2 carecoboară până la nivelul de 91 de grame/km (valoare preliminară) pe versiunea cu cinci uși.Motorul 2.0 EcoBlue produce 150 CP, un cuplu de 370 Nm și emisii CO 2 de 112 grame/km(valoare preliminară) pe versiunea cu cinci uși.





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
noul Ford Focus 2018, imagini Ford Focus 2018, preturi Ford Focus 2018, test drive Ford Focus 2018, drive test Ford Focus 2018, Ford Focus 2018 1.5 ecoboost, Ford Focus 2018 2.0 diesel 150 cp, consum Ford Focus 2018, interior Ford Focus 2018