rss

Industria auto din Germania nu face fata celor de la Tesla Motors, KIA si Honda! Urmeaza declinul

Intreaga industrie auto germana se afla in acesti ani pe ultima suta de metri.

Industria auto din Germania nu face fata celor de la Tesla Motors, KIA si Honda! Urmeaza declinul

Asta nu o spunem noi ci chiar inginerii germani care au inceput sa-si dea demisia de la marci precum VW, Mercedes sau BMW pentru a lucra in SUA la Tesla sau chiar si pentru constructorii auto din China.




Motivul principal este lipsa unei politici de viziune a industriei auto germane pentru 5, 10 sau 20 de ani in viitor, respectiv acum toti cei mai importanti constructori de automobile Made in Germany inca nu au in gama modele electrice cu preturi de achizitie modice pentru mase.



Daca vrei un Porsche electric poti acum sa-ti cumperi un Taycan cu 150.000 euro insa primesti masina abia in vara anului 2020, iar daca vrei un Audi electric poti alege un e-Tron platesti 90.000 euro pentru o masina care are probleme cu acumulatorii LG Chem si care se livreaza undeva in 2020.



De partea cealalta a baricadei poti alege o gama completa de modele Tesla precum 3, S sau X care sunt cu cel putin 10 ani din punct de vedere tehnologic in fata orcarui model BMW, Audi sau Porsche.


De fapt Tesla are in continuare cele mai bune motoare electrice, cei mai buni acmulatori si cea mai buna calitate de fabricatie din industrie.


Tot de partea cealalta se afla Grupul KIA-Hyundai care au model hibri de succes precum Konda sau Niro insa si modele electrice precum eNIRO sau eSoul care sunt mai ieftine decat o Tesla Model 3 si pot merge WLTP in oras 600 de km cu o singura incarcare.




Un motiv pentru care cei de la KIA si Hyundai sunt in fata germanilor este ca acestia au printre cele mai mari unitati de productie a acumulatorilor auto care din acest an nu se mai vand spre marcile europene precum VW, Audi, Skoda, Volvo sau Jaguar.



Cei din Coreea de Sud vor produce doar pentru KIA si Hyundai pentru a proteja industria auto coreeana.


Chiar si francezii au inteles ca modele precum ZOE II sau Leaf sunt viitorul de unde si vanzarile lor din ce in ce mai mari. Noul ZOE II are in premiera un acumulator de 54 kwh care poate duce masina in teorie chiar si 450 de km daca conduci prudent.




Si aici nu trebuie uitat faptul ca in Germania clientii au ales in primele 6 luni sa cumpere mai multe masini diesel decat in aceeasi perioada a anului trecut, adica mentalitatea germanilor este complet depasita, detaliu care cu siguranta urmeaza sa duca la disparitia completa a industriei auto germane.


Peste 20 de ani vom merge doar cu masini electrice Tesla, KIA, Hyundai si marcile celebre din China!







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
masini electrice germania, probleme mentatitate masini electrice germani, nissan leaf, kia eniro, kia esoul, probleme vw electric, tesla model 3, pret masina electrica.