rss

Istoria automobilelor Mercedes-Benz 1886-2011! Cele ma importante inovatii Mercedes-Benz

1901 - Modelul Mercedes de 35 CP stabileşte standardul pentru autovehiculul modern din zilele noastre.

Istoria automobilelor Mercedes-Benz 1886-2011! Cele ma importante inovatii Mercedes-Benz
Ampatamentul lung, ecartamentul mare şi centrul de greutate jos îi oferă caracteristici speciale de siguranţă la manevrare.

1921 - Pentru prima dată, frânele roţilor din faţă sunt incluse ca standard la Mercedes în vederea unei decelerări mult superioare - începand cu Sport 28/95 CP, modelul de putere mai mare.

Înainte de acesta, numai roţile din spate şi arborele cardanic erau în mod obişnuit echipate cu frâne.

Frânarea pe patru roţi devine disponibilă pentru toate modelele de autoturisme Mercedes începând cu vara anului 1924.

1931 - Odată cu modelul 170 (W 15), primul automobil de pasageri produs în serie, cu suspensie independentă pe toate cele patru��(infimum supremum2s�x89�� �RO\�%�""RECORD- Porsche 918 Spyder are un pret de 845.000 dolari!record-porsche-918-spyder-are-un-pret-de-845-000-dolari-Porsche a anuntat oficial ca modelul 918 Spyder va avea un pret de achizitie care porneste de la suma de 845.000 dolari.Pentru a atrage clientii unui 918 Spyder oficialii Porsche ofera doar clientilor care au platit modelul de peste 800.000 dolari o editie speciala a sportivei 911 Turbo S si 911 Turbo S Spyder Edition.

Evident acestea costa la randul lor peste 160.000 dolari exemplarul.

Porsche urmeaza sa lanseze in premiera mondiala noul 918 Spyder pe data de 18 septembtie 2013.

Sub capota aceasta masina excluisvista va avea o motorizare V8 de 4 litri care dezvolta o putere maxima de 500 CP
.

Cine plateste evident mai mult ar putea sa primeasca chiar si o versiune mai puternica de 700 CP.�JL���ALAutolatest & AutoWeekhttp://www.youtube.com/v/7-9LEmixHkI?fs=1&hl=en_US�X�����pca%p�ֈ#[ �  
�^�E�=��1�R=B �'infimum supremum2� �EN]&���JL��ALAutolatest & Boschhttp://www.youtube.com/v/vCPRKzU5XZk?fs=1&hl=en_GB�V�����2.���EK �RO](��Service-urile auto Bosch aniversează 90 de ani de existenţă!service-urile-auto-bosch-aniverseaz-259-90-de-ani-de-existen-355-259-Bosch a recunoscut încă de la începutul anilor ‘20 necesitatea de a crea o reţea de
service-uri auto pentru montarea produselor sale şi repararea autovehiculelor.Bazele pentru crearea unei astfel de reţele au fost puse la 1 ianuarie 1921.

Astfel, atelierul de service auto din Hamburg Max Eisenmann & Co. a devenit primul „atelier oficial demontare şi reparaţii al Robert Bosch A.G.”.

Aşa a început era „Bosch Service”.

Astăzi, 90 de ani mai târziu, organizaţia Bosch Service este cea mai mare reţea de service-uri auto independente, cu peste 15.000 de unităţi, în 147 de ţări.

Între 1910 şi 1925, numărul de autovehicule produse în Germania a crescut de la 14.000 la
peste 70.000 de unităţi pe an.

Odată cu creşterea numărului de motorizări s-au diversificat şi metodele de reparare.

Pe lângă sisteme de aprindere, Bosch a lansat pe piaţă, începând cu 1913, şi alte componente electrice, ca de exemplu generatoare,demaroare, faruri şi claxoane, care au început să fie în curând folosite la nivel mondial – Bosch devenise deja o companie cu 6.700 de angajaţi la acea dată.

Încă din 1920 au existat centre de vânzareBosch cu aşa-numite ’’hale de montare’’, mai întâi în zonele rurale din Germania şi apoi înoraşe ca Budapesta, Geneva, Milano, Praga sau Viena.

Totuşi, în acel moment, reţeaua de service-uri nu era suficient de puternică pentru a deveni o reţea cu acoperire naţională.

Totul s-a schimbat în 1921, odată cu apariţia primului service auto Bosch în Hamburg şi cu
extinderea continuă a reţelei de service-uri Bosch. Denumirea Bosch Service, identificată
printr-o siglă proprie, aşa-numita „Lanternă Bosch Service”, a fost patentată în 1926.

Susţinere complexă încă de la început

Un atelier de reparaţii Bosch beneficia, încă de la bun început, de echipamente speciale şi
un contingent de produse bine stabilit, totul în condiţii optime.

De asemenea, respectivul service avea la dispoziţie şi mijloacele de organizare necesare pentru derularea activităţilor zilnice, dar şi o serie de recomandări practice, ca de exemplu propuneri de organizare a vitrinelor.

Partenerii Bosch beneficiază şi în prezent de consilierea oferită de compania Bosch.
Astfel, service-urile auto moderne Bosch Service dispun de cele mai moderne tehnici de
verificare, de informaţii tehnice şi şcolarizare pentru toate tipurile de mărci, de o logistică eficientă în ceea ce priveşte piesele de schimb, precum şi de o prezentare exterioară unitară, măsuri promoţionale şi de marketing, axate pe obţinerea de noi clienţi şi
informarea acestora.

Un sistem de asigurare a calităţii oferit prin programul Bosch Service Excellence, dar şi auditări periodice şi verificări neanunţate ale service-urilor auto, efectuate de un partener extern independent, asigură calitatea înaltă a serviciilor oferite de partenerii Bosch Service.

Pe lângă domeniile de activitate clasice Bosch, cum ar fi service pentru sistemul electric
sau electronic al unui autovehicul şi service diesel, oferta include şi reparaţii generale,
revizii şi schimbul uleiului sau service pentru sistemul de climatizare, Car Multimedia,
pneuri şi parbrize, iar în prezent, service şi reparaţii pentru autovehiculele hibrid şi
electrice.

La 90 de ani de la inaugurarea primului service auto Bosch, la nivel mondial, în cele 15.000 de Bosch Service-uri lucrează peste 80.000 de angajaţi, care întreţin şi repară
zilnic, peste 180.000 de autovehicule.

�JL��ALAutolatest & Boschhttp://www.youtube.com/v/vCPRKzU5XZk?fs=1&hl=en_GB�V�����2
 � �EN])�+��JL��nALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/jz8H4N-o_Q8?fs=1&hl=en_GB�[�����2
M��%%(
" �RO]+G0�Mercedes Sprinter 2011 ajuta copacii!mercedes-sprinter-2011-ajuta-copacii-Mercedes-Benz Sprinter îşi reînnoieşte promisiunea de a „ajuta copacii să se întoarcă acasă” prin intermediul proiectului ecologic Copacul de Hârtie şi cu ajutorul noilor prieteni care au ales să se implice în aceastMai exact, prin intermediul parteneriatului cu proiectul „Comunicatorii pentru Societatea Civilă”, Mercedes-Benz Sprinter va colecta hârtia reciclată şi de la Muzeul Naţional al Ţăranului Român, Muzeul Naţional "George Enescu" şi Muzeul Naţional de Istorie a României.

,,Responsabilitatea şi simţul civic sunt de multe ori considerate atributele tuturor persoanelor care fac dovada acestora.

Faptul că Mercedes-Benz România, prin intermediul parteneriatului cu proiectul Comunicatorii pentru Societatea Civilă, a reuşit să implice în acest proiect instituţii importante din mediul cultural românesc demonstrează că astfel de atribute sunt cultivate şi la un nivel unde conştiinţa colectivă funcţionează,” a declarat Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications, Marketing&PR/ Communications Vans Mercedes-Benz România.
Autovehiculul Sprinter pus la dispoziţie de Mercedes-Benz România proiectului Copacul de Hârtie facilitează colectarea şi transportul hârtiei reciclate de la peste 640 de companii din Bucureşti.


Copacul de Hârtie este un proiect inovator care are ca scop protecţia mediului prin reducerea cantităţii de hârtie aruncată zilnic la coşul de gunoi, prin creşterea cantităţii de hârtie reciclată (reducerea numărului de copaci tăiaţi pentru producerea hârtiei) şi respectiv prin refacerea zonelor verzi (plantarea de copaci).

Proiectul Copacul de Hârtie se bazează pe un concept simplu care constă în colectarea hârtiei, vânzarea acesteia, achiziţionarea de puieţi, plantarea puieţilor cu sprijinul voluntarilor şi implicit refacerea mediului.

Astfel, pe parcursul a doi ani, Mercedes-Benz Sprinter a reuşit să colecteze peste 360.000 de kg de hârtie reciclată de la peste 640 de companii din Bucureşti.

Mai mult, cu banii obţinuţi din vânzarea hârtiei reciclate, au fost plantaţi peste 5.000 de puieţi pentru refacerea zonelor verzi.

Ajutaţi copacii să se întoarcă acasă!
,,Ajutaţi copacii să se întoarcă acasă este provocarea pe care Sprinter o lansează către toate instituţiile şi companiile care s-au alăturat sau urmează să se alăture proiectului Copacul de Hârtie. Iar Sprinter este disponibil pentru toţi cei care spun un „Da” hotărât acestei provocări,” a completat Gabriel Crăciun.

Cu o echipă completă, Sprinter plus şofer, Mercedes-Benz România susţine zi de zi, prin intermediul Copacului de Hârtie, o iniţiativă menită să inspire oameni, instituţii şi companii.
�JL��nALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/jz8H4N-o_Q8?fs=1&hl=en_GB�[�����62
����GH0 �EN] -��J.D. Power and Associates names Porsche 911 the most reliable sports carj-d-power-and-associates-names-porsche-911-the-most-reliable-sports-carThe prestigious US market research institute J.D. Power and Associates has found Dr. Ing. h.c. Porsche AG, Stuttgart’s 911 model line to be the most reliable vehicle. That was the conclusion of the current VDS (Vehicle Dependability Study 2011) which analyzed vehicles registered between September 2007 and February 2008.

More than 43,700 American car owners were involved in the poll. They voted Porsche the best German car manufacturer.

At the same time there was high praise for production quality:

In their study VDS 2011, the market researchers – referring to the long-term quality of the vehicles produced there – found the main Porsche plant in Stuttgart-Zuffenhausen to be the best car factory in the world.

“These results confirm our rigorous focus on the very highest quality throughout the entire process chain. At Porsche we are never satisfied with our achievements.

Traditionally we have always striven to become even better. Because we take a very sporty view of quality as well,” said Dr. Stefan Knirsch, Director Corporate Quality.�JL�E�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/g5Iu7Gk6Igg?fs=1&hl=en_UShttp://www.youtube.com/v/ugki4_e4NP8?fs=1&hl=en_US�ɀ����62
I�pCC8� �RO]/�"J.D Power declara modelul Porsche 911 cea mai fiabila masini sport!j-d-power-declara-modelul-porsche-911-cea-mai-fiabila-masini-sport-J.D Power a ridicat pe prima pozitie masina germana Porsche 911 la capitolul satisfactie si grad de fiabilitate.Studiul a fost realizat prin chestionarea a peste 40.000 de persoane care au declarat la unison ca cea mai fiabila masina sport care poate sa fie cumparata in prezent este gama 911 a celor de la Porsche.

Masinile 911 nu sunt cele mai puternice de pe piata insa cu siguranta cand vine vorba de anduranta oricine doreste o masina sport care sa mearga 10 ani fara probleme alege un 911.

Pentru a intelege mai bine situatia trebuie spus ca pe site-ul de vanzari masini second hand mobile.de modelele Porsche 911 sunt comercializate cand depasesc granita a 200.000 de km si 10 ani de utilizare.

In cazul acestor masini Porsche declara ca daca acestea au full service history si continua sa fie intretinute corespunzator acestea pot merge lejer inca un deceniu de utilizare intensiva.�JL�E�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/g5Iu7Gk6Igg?fs=1&hl=en_UShttp://www.youtube.com/v/ugki4_e4NP8?fs=1&hl=en_US�ɀ����2
��>))@ �EN]1M)�New video of the Aston Martin Virage 2011new-video-of-the-aston-martin-virage-2011Aston Martin recreates the view with this new video of Virage.In it we see the latest creation from British brand in motion, and also from different angles, but also the interior and the operating mechanism of the canvas roof.

Not forgetting the board where we are told that "it is handmade in England."�JL�H;ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/nGu8hFWtors?fs=1&hl=en_US�������2
se&&H� �RO]3��VIDEO cu noul Aston Martin Virage 2011video-cu-noul-aston-martin-virage-2011Aston Martin a prezentat recent in premiera una dintre cele mai suprinzatore versiuni a modelului V8.Numele sau este Virage si vine sa ofere clientilor o masina mult mai speciala, una cu un interior mult imbunatatit.�JL�H;ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/nGu8hFWtors?fs=1&hl=en_US�������2
��eKP �RO
Q��PREMIERA- Brabus a lansat noul S Class Business 2.0 2011- 800 CP si 1420 NmGermanii de la Brabus au lansat in premiera una dintre cele mai suprinzatoare modele ale anului 2011.Acesta se bazeaza pe modelului premium Clasa S si poarta numele de Business 2.0.

Fata de un Brabus Clasa S normal acesta este creat special pentru acei conducatori de companii care trebuie sa fie online 100% din timp.

Astfel, clientul primeste doua IPad-uri montate in spatarele scaunelor, doua monitoare TFT de 15.2 inch si un sistem Bluetooth de ultima generatie.

Capacitatea de stocare a informatiilor este de 64 GB.

Sub capota acest Brabus S 2.0 este echipat cu o motorizare V12 R-800 care dezvolta 800 de CP si un moment motor de 1420 Nm.

Masina este capabila sa atinga o viteza maxima de 350 km/h.
�JL�LeAlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/ePQ4a0EsG_8?fs=1&hl=en_US������2X�< �EN
V���JL���ALAutolatest & Capitalhttp://www.youtube.com/v/ZltbzpA-O6Q?fs=1&hl=en_GB������2
��_@A`� �EN]5�)World Premiere- The all new BRABUS S-class kids Business 2.0 2011world-premiere-the-all-new-brabus-s-class-kids-business-2-0-2011Last year, the room filled with Apple products Mercedes-Benz S-Class kids business (iBusiness).Not changed much from the existing iPad iPad has been replaced by 2 points.

That V12 engine now sits in the back seat of the S class as Apple's Tablet PC would be able to do video conferencing.

IPad is a power-adjustable leather finish is docked on the table, buried in the ceiling with 15.2 inches TFT, and Bluetooth wireless keyboard usability improved. IPad give the performance of the secondary role of the central computer, the Mac Mini mounted in the trunk of the aircraft.

They are connected to Wi-Fi, UMTS, HDSPA can use the Internet via broadband. BRABUS also use applications such as navigation, you can control the various functions of the vehicle.

Rear center console with 64GB of music from your iPod Touch, as well as the vehicle's speakers to listen to headphones Sennheiser Noise Guard said.

Behind the front seat headrest monitors include built-in digital TV, DVBT received as can be seen.

Business 2.0 is the child from BRABUS S350 S65 S-Class can be applied to everything. V12 engine featuring two of the S600 and S65 800 V12 Biturbo with a BRABUS upgrades are available.

BRABUS SV12 R-800 engine, like the name of the best strikes the maximum torque output is 800 horsepower 1420Nm (144.8kgm) came to be restricted to its own torque are extremely expensive.

0-100km / h acceleration takes 3.9 seconds and 10.3 seconds to 200km / h can be reached. Top speed 350km / h all.�JL�LeAlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/ePQ4a0EsG_8?fs=1&hl=en_US������2
��eIKh �RO]7�+�PREMIERA- Brabus a lansat noul S Class Business 2.0 2011- 800 CP si 1420 Nmpremiera-brabus-a-lansat-noul-s-class-business-2-0-2011-800-cp-si-1420-nmGermanii de la Brabus au lansat in premiera una dintre cele mai suprinzatoare modele ale anului 2011.Acesta se bazeaza pe modelului premium Clasa S si poarta numele de Business 2.0.

Fata de un Brabus Clasa S normal acesta este creat special pentru acei conducatori de companii care trebuie sa fie online 100% din timp.

Astfel, clientul primeste doua IPad-uri montate in spatarele scaunelor, doua monitoare TFT de 15.2 inch si un sistem Bluetooth de ultima generatie.

Capacitatea de stocare a informatiilor este de 64 GB.

Sub capota acest Brabus S 2.0 este echipat cu o motorizare V12 R-800 care dezvolta 800 de CP si un moment motor de 1420 Nm.

Masina este capabila sa atinga o viteza maxima de 350 km/h.
�JL�LeAlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/ePQ4a0EsG_8?fs=1&hl=en_US������2p�. �EN]8�*��JL���ALAutolatest & Capitalhttp://www.youtube.com/v/ZltbzpA-O6Q?fs=1&hl=en_GB������p�c����^俲��
 ���E�?��
9��(infimum supremum2��S)*, �RO]:��Se scumpeste din nou benzina! Aprilie 2011se-scumpeste-din-nou-benzina-aprilie-2011Preţul petrolului ar putea depăşi 120 dolari/baril, în scurt timp
Preţul petrolului ar putea depăşi 120 dolari/baril, pe termen scurt, după o nouă consolidare a cotaţiilor în zona de 115-117 dolari/baril, pe fondul conflictelor din Libia şi a tragediei tehnologice de la uzina nucleară Fukushima din Japonia, a declarat, pentru AGERPRES, Dan Berendel, traderul internaţional şi proprietarul Master Chem Oil, singura societate românească de comerţ exterior cu produse petroliere.

'Nu este uşor de făcut o previziune asupra evolutiei preţului la petrol în perioada următoare, ea depinde semnificativ de evolutia 'la minut' a conflictului din Libia. Dacă conflictul va fi de durată, Europa va fi afectată în continuare de lipsa importurilor de petrol din Libia, fapt care va duce la o creştere a cotaţiilor.

Dacă liderul libian va fi înlăturat de la putere, preţul Brent va scădea cu aproximativ doi dolari pe moment.

Dacă evoluţia tragediei tehnologice de la uzina nucleară din Japonia va scăpa de sub control, efectul de moment asupra cotaţiei Brent va fi asemănătoare. Având în vedere toate aceste evenimente în curs, ştiind din rapoartele bursei de la New York că numărul poziţiilor de cumpărare deţinute de jucătorii din piaţa este în creştere, nu credem că o să asistăm prea curând la o scădere a cotaţiei la petrol.

O eventuală scădere va fi una doar de scurtă durată şi probabil va reprezenta din nou o oportunitate de cumpărare. Din punct de vedere al analizei tehnice, o nouă consolidare a cotaţiilor în zona de 115-117 dolari/baril va duce probabil la atingerea nivelului de 120 dolari/baril.

Cotaţie ce va fi atinsă şi depăşită în timp foarte scurt', a afirmat proprietarul Master Chem Oil.

După deschiderea sesiunii de tranzacţionare din Asia (Singapore, Japonia, Hong Kong) preţul barilului a crescut cu aproximativ 1,5 dolari, ajungând la 116,4 dolari, potrivit sursei citate.

Evoluţiile bursiere au fost puternic influenţate de cutremurul din Japonia şi conflictul din Libia.

'Pentru piaţa produselor petroliere, după o creştere de aproape 15 dolari/baril a preţului la petrolul Brent, semnificativ în Europa, de la finalul lunii februarie 2011, cauzată în mare măsură de intensificarea conflictului libian, în prima parte a lunii martie am asistat la o stabilizare a cotaţiei la Brent în intervalul 110-117 dolari/baril până în momentul producerii cutremurului din largul coastelor Japoniei.

Primul factor care a avut un impact puternic asupra preţului la petrol a fost catastrofa naturală care a avut loc în Japonia şi urmările acesteia.

Efectul asupra cotaţiei la petrol a fost de creştere, deoarece s-a vehiculat ideea că Japonia va avea nevoie de o cantitate suplimentară de produse petroliere în scurt timp, pentru reconstrucţia zonelor afectate de această catastrofă şi pentru a se asigura producerea de energie prin mijloace convenţionale, având în vedere ca o serie de centrale nucleare afectate de cutremur au fost oprite, iar repunerea lor în funcţiune va fi un proces de durată', a declarat Dan Berendel.

De asemenea, explozia de la Fukushima a avut un impact puternic asupra pieţei produselor petroliere.

'Ulterior a intervenit pericolul unei catastrofe nucleare semnificative la centrala nucleară de la Fukushima, cu toate consecinţele posibile extrem de grave, incluzând chiar şi raţionamentele asupra unui proces de reconstrucţie anevoios şi de durată.

Efectul asupra pieţ







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Istoria, automobilelor, Mercedes-Benz, 1886-2011, Cele, importante, inovatii, Mercedes-Benz