rss

KIA Ceed primeste in sfarsit o versiune sport GT de 204 CP

Cea mai noua masina din segmentul compact din Europa a primit in premiera o versiune sport pe numele sau Ceed GT 2018.

KIA Ceed primeste in sfarsit o versiune sport GT de 204 CP

Sistemul de propulsie


În momentul lansării primelor modele cee’d GT și pro_ cee’d GT în 2013, acestea eraupropulsate de un motor nou dezvoltat de 1.6 litri T-GDi.


Cu o capacitate cilindrică redusă, cu un compresor turbo și un răspuns rapid la comenzile șoferului pe întreaga plajă de turații, noul motor reușea să definească capacitatea automobilului de a livra putere în orice condiții,fără efort.


Noul Ceed GT păstrează această abordare, motorul de 1.6 litri T-GDi fiindîmbunătățit pentru noul model.Producând 204 CP la 6,000 rpm, motorul de 1.6 litri T-GDi continuă să ofere o accelerare fără efort și un cuplu accesibil ușor. Cuplul maxim al motorului de 265 Nm este disponibil peo plajă largă de turații, cuprinsă între 1,500 - 4,500 rpm.



Rezultatul este un motor carelivrează cea mai mare performanță posibilă în toate condițiile de rulare.Ceed GT este echipat în dotarea standard cu o transmisie manuală cu șase trepte de viteză.


Ca răspuns la solicitările clienților europeni, pentru prima dată hatch-ul de performanță albrandului va fi disponibil și cu transmisia automată cu dublu ambreiaj și șapte trepte deviteze.


Dezvoltată de Kia, transmisia cu dublu ambreiaj contribuie la creșterea atractivitățiimodelului Ceed GT, permițând schimbarea rapidă a vitezelor în mod automat sau manual,cu ajutorul padelelor montate în spatele volanului.


Informațiile privind accelerația și emisiile vor fi publicate aproape de data începeriicomercializării în 2019, în așteptarea omologării către sfârșitul acestui an.


Sistemul Drive Mode Select - disponibil împreună cu transmisia cu dublu ambreiaj și șaptetrepte de viteză - permite șoferilor să-și personalizeze experiența de condus. Schimbând între modurile Normal și Sport, sistemul Drive Mode Select reduce sau sporește nivelulefortului necesar pentru a manevra volanul și schimbă subtil caracterul sistemului depropulsie.


Modul de rulare Normal maximizează potențialul pentru eficientizarea consumuluide combustibil și oferă un efort mai mic la manevrarea direcției.


Modul Sport îmbunătățește accelerația și transmisia, permițând o accelerare maximă - atât de pe loc cât și în viteză - șiadaptează direcția pentru a oferi un răspuns mai ferm la comenzile șoferilor.




De asemenea,modul Sport permite șoferilor să obțină maximul din puterea GT-ului, atinsă la 6.000 rpm,schimbând treptele de viteză la turații mai mari.Motorul este prevăzut cu un generator de sunet electronic care oferă o notă în pluscaracterului puternic al GT-ului.


De asemenea, a fost realizată o nouă țeavă de eșapament,mai sportive, cu adoptarea unor noi clapete de evacuare, ceea ce duce la îmbunătățireasunetului în timpul accelerării, dar asigură și faptul că automobilul rămâne discret și rafinat laviteze constante.





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
kia Ceed GT 1.6 tgdi 203 cp 2018, pret kia Ceed GT 1.6 tgdi 203 cp 2018, informatii kia Ceed GT 1.6 tgdi 203 cp 2018, consum kia Ceed GT 1.6 tgdi 203 cp 2018, 0-100 km/h kia Ceed GT 1.6 tgdi 203 cp 2018, viteza maxima kia Ceed GT 1.6 tgdi 203 cp 2018, dinamism kia Ceed GT 1.6 tgdi 203 cp 2018, sistem franare kia Ceed GT 1.6 tgdi 203 cp 2018