Sponsorizarea LEC de către Kia este cea mai recentă campanie de marketing a unei mărciauto cu experiență în crearea unor legături strânse cu generațiile tinere de cumpărători demașini.
În calitate de sponsor principal al campionatului, Kia a lansat un nou film intitulat”Ready to Play”, creat în colaborare cu câțiva dintre cei mai cunoscuți ‘casters’ (comentatoride jocuri online) ai LEC.
Kia va crea conținut digital de marketing pe parcursul anului 2019 pentru a atrage atențiafanilor, prin jucătorii remarcabili, ‘casters’ și automobilele Kia.
Marca va găzdui, deasemenea, standuri promoționale la evenimentele din stadionul LEC și va crea conținutoriginal cu echipa e-sport , care a câștigat campionatul Ligii Legendelor de șapte ori,conducând cele mai nou lansate automobile Kia.
Lansat în 2009, League of Legends este o arenă pentru jocuri online și cel mai popular jocde sport online din lume. Jucătorii din League of Legends comandă și lucrează împreună în echipe care luptă pentru supremația în acest joc.
LEC reprezintă cel mai înaltstandard al jocului League of Legends în Europa, cu zece echipe care concurează în liga detop.
La fel ca sporturile tradiționale, LEC este vizionată de milioane de fani care urmăresc echipele, jucătorilor profesioniști de e-sport și comentatorii faimoși de jocuri online prinintermediul serviciilor de streaming digital.