Una dintre cele mai mari surprize este aparitia motorizarii pe benzina 1.6 T-GDI de 230 CP, motor care este de fapt primul mild-hybrid realizat de KIA la capitolul benzina.
Este vorba de un motor clasic 1.6 T-GDI de 177 CP care are acum si un sistem mild hybrid de 59 CP sistem care ofera in total o putere maxima de 230 CP si un cuplul de 350 Nm.
Noua motorizare este cuplata la noua cutie 8DCT cu ambreiaje umede, sistem mult mai avansat decat cel al vechii transmisii 7DCT uscata.
Proiectarea inteligentă a a noiiplatforme a făcut ca bateria să poată fi amplasată fără impact asupra spațiului pentrupasageri sau pentru bagaje.Noi sisteme de propulsie vor fi anunțate în viitor, acestea incluzând motoare pebenzină și versiuni puternice plug-in hybrid
8DCT 2020
Acesta este cuplat la noua transmisie cu dublu ambreiaj și 8 trepte de viteză 8DCT “Wet Double-Clutch Transmission”, dezvoltată pentru a oferi modul lin de schimbare al treptelorde viteză oferit de transmisia automată convențională, în timp ce contribuie laîmbunătățirea eficienței față de transmisia de tip “dry DCT”.