rss

Kia lansează campania „Electric Mission” pentru a explora tendințele electrificării automobilelor în Europa

Kia și World Shopper vor lansa un document la Salonul Auto de la Geneva în 2019.

Kia lansează campania „Electric Mission” pentru a explora tendințele electrificării automobilelor în Europa

Kia Motors Europe s-a demarat campania de cercetare‘Electric Mission’, desfășurată în cele mai avansate piețe de automobile electrice din Europade Nord, în parteneriat cu compania de cercetare și consultanță auto World Shopper.


Echipa de cercetători din industria auto World Shopper va ieși din sediul central al Kia dinFrankfurt pe 13 Februarie, la volanul unui crossover 100% electric Kia e-Niro.


Echipa‘Electric Mission’ va petrece următoarele zece zile în orașele din Europa de Nord carecontribuie la formarea viitorului mobilității electrice.



De-a lungul excursiei, e-Niro va fi conduspeste 4.000 de kilometri, prin Germania, Olanda, Danemarca, Suedia și Norvegia.Analiștii industriei auto ai World Shopper se vor întâlni cu actorii principali implicați îndomeniul electrificării din fiecare țară, desfășurând interviuri cu guvernatorii regionali,consilierii și reprezentanții mediului de afaceri pentru a aduna informații unice despretendințele mobilității electrice în Europa.


Cercetătorii se vor întâlni, de asemenea, cuconsumatorii, explorând atitudinile acestora față de vehiculele plug-in și infrastructura deîncărcare disponibilă și examinând ce măsuri ar putea fi luate pentru a permite mașinilorelectrice și hibride să devină “o nouă normalitate.


Rezultatele calitative ale cercetării Electric Mission vor fi împărtășite pe canalele media aleKia și publicate într-o nouă lucrare de către Kia și World Shopper în Martie, la Salonul Autode la Geneva de anul acesta.



Raportul va oferi publicului acces la informații unice, înpremieră, într-un format distractiv și accesibil, și va permite Kia Motors să continue livrareacelor mai potrivite automobile electrice și servicii adiționale către clienții din întreaga Europă.Ricardo Oliveira, fondatorul World Shopper, a declarat: "Odată cu extinderea ecosistemuluide susținere a automobilelor plug-in hybrid, tot mai mulți proprietari de mașini au în vederesistemele de propulsie alternative.


Există totuși o serie de obstacole percepute în caleaadoptării în masă a automobilelor electrice. Această campanie de cercetare ne va permitesă învățăm cum se depășesc anumite țări și regiuni aceste obstacole și să aflăm ce trebuiefăcut pentru a convinge mai mulți șoferi de avantajele automobilelor plug-in hybrid șielectrice. Kia e-Niro va fi partenerul perfect pentru călătoria noastră, deoarece face deja atâtde mult pentru a risipi unele dintre miturile și temerile pe care mulți șoferi le au despreautomobilele electrice.




Autor: AL
Sursa: Autolatest

lansează, campania, „Electric, Mission”, explora, tendințele, electrificării, automobilelor, Europa