Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Kia lansează un ”centru de electrificare” online alături de brandul multimedia global TIME

Această biblioteca online cu toate dateledespre domeniul electric auto – incluzând articole, clipuri video și info-grafice – va oferipotențialilor cumpărători de automobile electrice toate informațiile de care au nevoie,grupate într-un număr de subiecte cheie.

Centrul online – disponibil acum pe TIME.com – privește electrificarea dintr-o perspectivăglobală, analizând profund impactul său zilnic asupra vieții oamenilor, cum ar fi tipurile detehnologii EV disponibile, gama și infrastructura de încărcare, în timp ce privește înaintecătre inițiativele și inovațiile viitorului – de la dezvoltarea bateriilor și până la mobilitateaultimului kilometru.

Rishaad Sacoor, Senior Manager Brand Strategy al Kia Motors Europe, spune: „Pe măsurăce Europa se îndreaptă decisiv către o eră a electrificării, credem că există încă multe lucruripe care consumatorii le pot învăța despe această tehnologie captivantă.

Hub-ul deelectrificare va servi ca o resursă valoroasă și imparțială pentru oricine este interesat deautomobilele electrice și va aborda aspectele pozitive și negative percepute de proprietariiautomobilelor EV și vastului ecosistem cu emisii zero.

„Prin parteneriatul cu un astfel de brand media foarte cunoscut și respectat, cum este TIME,putem garanta că hub-ul va fi vizualizat de un număr mare de oameni din întreaga lume.

TIME are o tradiție îndelungată în a pune oamenii în centrul abordării sale despre informare,ajutând publicul să afle despre tendințele care modelează lumea într-un mod major,relevant”, a adăugat Matt Kidd, Manager Media al Kia Motors Europe.


Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente