rss

KIA renunta la motorul 1.7 CRDI de 140 CP in favoarea noului 1.6 CRDI U3 cu SCR Euro 6d

KIA Motors a prezentat in premiera primele detalii oficiale cu noul facelift aplicat modelului Optima.

KIA renunta la motorul 1.7 CRDI de 140 CP in favoarea noului 1.6 CRDI U3 cu SCR Euro 6d

Pe langa faptul ca Optima are acum o noua motorizare pe benzina de 1.6 litri Tubro de 180 CP, motor intalnit de noi in urma cu ceva vreme pe modelul Ceed GT 205.


O alta mare noutate este noul motor diesel de 1.6 litri CRDI care este capabil acum sa atinga normele de poluare Euro 6d, motor care vine sa ofere in premiera pe o masina KIA si a unui sistem SCR pentru reducerea noxelor.




Motorul de generatie mai veche 1.7 CRDI a fost scos din gama celor de la KIA pe piata din Europa.


Noul motor ‘U3’ de 1.6 litri CRDi (common-rail direct injection) utilizează un catalizator selectiv de reducție (SCR) care controlează în mod activ emisille pentru a le reduce semnificativ.


Astfel, noul motor produce mai putin dioxid de carbon comparativ cu motoarele diesel anterioare.Disponibil cu o putere cuprinsă între 115 și 136 CP, noul motor diesel oferă un cuplu de 280 Nm.



Echipat cu acest propulsor, emisiile de dioxid de carbon ale noului Ceed vor scădea sub 110 g/Km conform noilor proceduri Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) în momentul raportării la NEDC - New European Driving Cycle.





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
kia 1.6 crdi euro 6d scr, motor nou crdi kia 2018, emisii kia 1.6 crdi euro 6d, scr vs adblue, kia optima facelift 1.6 crdi scr 2018