rss

KIA Stinger 2.0 T-GDi 8AT RWD TREND Line este cu 10.000 euro mai ieftina decat noul VW Arteon R-Line 2.0 TDI150 CP SCR DSG

KIA Stinger a primit recent un usor facelift care trebuie sa stabilizeze vanzarile europene ale celei mai bune masini KIA.

KIA Stinger 2.0 T-GDi 8AT RWD TREND Line este cu 10.000 euro mai ieftina decat noul VW Arteon R-Line 2.0 TDI150 CP SCR DSG

Acum vedem ca Stinger ramane si in prezent singura masina veritabila GT din Europa cu un pret decent de achzitie, model echipat cu un motor si un tren de rulare realmente premium.



De partea cealalta vedem noul VW Arteon R-Line 2.0 TDI 150 CP SCR DSG care din pacate se mai vinde in Romania doar cu motorizarea arhaiaca 2.0 TDI de 150 CP.


De partea cealalta cei de la KIA ofera un motor pe benzina 2.0 TGDI de 255 CP si 353 Nm, motor cuplat la singura cutie automata din Europa cu 7 ani garantie. Este vorba de celebra cutie AT8 cu convertizor de cuplu clasic.





VW ofera pe langa motorul 2.0 TDI de 150 CP doar o banala cutie secventiala cu 7 trepte, cutie considerata de specialisti una low-cost cand este comparata cu una clasica cu convertizor de unde si echiparea modelelor de top Audi cu o cutie asermanatoare cu cea de la KIA iar modelele de volum Skoda sau VW primesc aceasta cutie cu dublu ambreiaj.



Pe langa toate acestea vedem ca mult laudatul NOUL ARTEON are un pret cu dotarile lui Stinger de baza are un pret cu 10.000 euro mai mare decat cel al masinii coreene.




KIA ramane si in acest moment un model extrem de apreciat de catre cei care vor o masina cu un pret modic insa o tehnica premium, iar Arteon nu ramane tehnic decat un Passat cu un design mai dinamic si un pret mult mai mare de achizitie.





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
kia stinger vs vw arteon 2020, kia stinger 2020 facelift, motor kia stinger 2.0 tgdi 255 cp, vw arteon 2.0 tfsi 190 cp, cutie kia at8 vs vw dsg7