rss

Lucrarile la pasajele peste centura la Mogosoaia si Domnesti merg cu frana trasa

Si de aceasta data vedem cum antreprenorii care lucreaza la pasajele de la Bucuresti nu muncesc cum trebuie.

Lucrarile la pasajele peste centura la Mogosoaia si Domnesti merg cu frana trasa

MOGOSOAIA:


 



Lucrările la pasajul rutier Mogoșoaia de pe centura capitalei se derulează în continuare cu frâna de mână trasă, avansul situându-se la 20% stadiu fizic.



Nici până astăzi constructorul Strabag nu a reușit să devieze traficul de pe DNCB pe bretelele viitorului pasaj, astfel încât să poată începe lucrările la pila și culeea dinspre Otopeni.

În ritmul actual de lucru, avem serioase dubii că această lucrare se va termina în 2021. Spre comparație, același constructor a început în iulie lucrările la un sector de autostradă de peste 9 km lângă Tg. Mureș și are șanse reale de a-l finaliza anul viitor.





Ne exprimăm speranța că Antreprenorul se va trezi din letargie și își va apăra blazonul, finalizând lucrarea înainte de termenul contractual.



 


DOMENSTI


 



La giratoriul suspendat de pe centura capitalei la Domnești avansul lucrărilor este în continuare mediocru, ajungând abia la 10%.



Este necesară relocarea DNCB pe traseul final al proiectului pentru a se putea ataca ultimele fundații ale pasajului dinspre calea ferată de centură. Un alt impediment în deblocarea lucrărilor la aceste fundații îl reprezintă rețelele de utilități încă nerelocate.



Solicităm tuturor actorilor implicați, în special constructorului, să se mobilizeze mult mai serios și să accelereze etapele de deviere a circulației și de relocare a utilităților.



În caz contrar, șansele pentru încheierea acestui coșmar de pe centura București în anul 2021 pot fi compromise.



 







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
DNCB-DJ602-Prelungirea Ghencea, pasaj domnesti, cnair domnesti psajaj, lucrari cnair domnesti, santier pasaj domensti, cnair ministerul transporturilor pasaj domenesti 2020pasaj mogosoaia centura, probleme lucrari pasaj mogosoaia 2020