rss

Masini SH-Care sunt problemele motoarelor VW 1.2 TSI si 1.4 TSI? PRO si CONTRA

VW a recunoscut care are probleme cu motoarele TSI pe benzina.

Masini SH-Care sunt problemele motoarelor VW 1.2 TSI si 1.4 TSI? PRO si CONTRA

Volkswagen/Škoda /Seat 1.2 HTP


Coduri motor: WY, AZQ, BME, BMD, BBM, BZG, CHFA, CEVA


Fabricatie: 2001 -2009



Tipuri: Škoda Fabia, Škoda Roomster, VW Fox, VW Polo, Seat Ibiza, Seat Cordoba


Motiv: Motoarele fabricate de Škoda, montate si pe VW, au probleme din cauza intinzatorului lantului de distributie. La aceste motoare poate sa sara lantul de distributie chiar si in parcare, daca o lasam in marsalier pe o panta de exemplu.


Problema a fost rezolvata doar cu introducerea motoarelor Euro V, la care s-a inlocuit lantul cu un model nou si intinzatorul este de alta conceptie. Primele motoare au probleme cu EGR-ul si clapeta de acceleratie, care cauzeaza defectiunea catalizatorului (varianta 12 supape pana in 2006). Durata de viata scazuta a bobinelor de inductie este o problema, motorul nu agreaza turatiile mari si mersul sustinut pe autostrada. Uleiul se incinge usor, din cauza depunerilor tachetii se distrug si se ard supapele.


VW 1.2 TSI (EA111)


Coduri motor: CBZB, CBZA


Fabricatie: 2009 – 2011


Tipuri: Audi A1, Audi A3, Seat Altea, Seat Leon 1P, Seat Ibiza, Seat Leon II, Seat Leon III, Škoda Fabia II, Octavia II, Škoda Roomster, Škoda Yeti, VW Golf/Golf Plus, VW Caddy, VW Jetta, VW Polo V, VW Touran


Motiv: Practic toate motoarele TSI au probleme cu lantul de distributie dar cel mai cel este 1.2 TSI. Din 2009 s-au fabricat o cantitate uriasa de motoare de acest gen, el fiind indragit la inceput de clienti. A inceput cu bolile copilariei dupa care s-a spart punga cu lantul de distributie. Incepand cu 2012 lantul de distributie a fost largit, acesta rezista mai bine la stres.


Motorul EA211 deja a primit curea de distributie. Din pacate pinionul largit la modelele mai noi nu este compatibil cu modelul vechi deci ramane de schimbat cat mai des chitul de distributie, noroc ca nu este un cost exorbitant. Dar nu stii niciodata cand se aprinde becul de avarie la bord.


INTERZISE IN ANUMITE TARI DIN EUROPA!




Conform primelor informatii este vorba de motorizarile TSI de 1.4 litri, cel mai raspandit motor cu aprindere prin scanteie pe masinile VW, si motorizarile 1.8 TSI si 2.0 TSI.


Aici intra si versiunile lor mai performante 1.4 , 1.8 si 2.0 TFSI care se regasesc pe modelel marcilor Audi si Skoda.


Motorul 1.0 TSI si 1.2 TSI nu intra in aceasta categorie conform belgienilor.



Motorizarea pe benzina 1.4 TSI este recunoscuta de toata lumea avand grave probleme de siguranta, in mii de cazuri distributie pe lant fiind o componenta care cedeaza de unde si distrugerea completa a motorizarii.


In Europa VW garanteaza toate motoarele doar 2 ani fara limita de km, garantie asemenatoare cu cea a lui BMW, Audi si Mercedes.


In total sunt afectate peste 800.000 de motorizari pe benzina TSI si TFSI.







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
probeleme 1.4 tsi, probleme 1.8 tsi, probleme 2.0 tsi, norme poluare motoare benzina vw, motoare tsi si tfsi noxe, recall 1.4 tsi, distributie lant 1.4 tsi, emisii noxe 1.4 tsi, distributie rupta 1.4 tsi, probleme vw tsi, tsi distributie lant, recall motoare tsi vw distributie, timing chain problems vw tsi, vw replaces 1.4 timing chain with belt, motoare cu distributie pe curea vs distributie lant, pret kit distributie, vw golf VII 1.4 tsi, vw polo 1.6 tdi ditributie curea, vw passat 2.0 tdi distributie curea, pret distributie masini vw, manopera schimb distributie, probleme distributie curea vw, cand schimb distributia curea