Este vorba de mai multe versiuni a transmisiei PowerShift care echipeaza toate masinile Ford din Europa. Aici trebuie luate in calcul modele precum Fiesta, Focus, Kuga si gama S Max, Galaxy si C Max.
Aceasta cutie automata este construita de catre Getrag si poarta numele de DCT450, DCT470 si DCT250.
Cea mica DCT250 nu se poate repara conform celor de la Ford Transmision P , aceasta putand doar sa fie inlocuita complet la banii clientului.
Celelalte, DCT450 si 470 au remedii insa costul de reparatie pentru o asemenea transmisie este de peste 2.000 euro cu componente originale Getrag.
Masinile vizate de aceasta probleme sunt toate Ford care au fost construit in perioada 2009-2018, multe dintre acestea iesind din garantia de 2 ani fara limita de km.
Ford a pierdut in prezent procesul din Australia si trebuie sa plateasca 10 milioane de dolari clientilor sai! In Europa clientii nu beneficiaza de acest suport, clientii urmand sa-si plateasca singuri reparatiile.
Este vorba de cutiile de pe benzinare,diferite de cele de pe diesel care sunt foarte bune.