rss

Mazda spune ca transmisia CVT este o porcarie si masinile sale vor avea doar transmisii automate cu convertizor

Mazda a spus NU regulii din Europa care se numeste DOWNSIZING!

Mazda spune ca transmisia CVT este o porcarie si masinile sale vor avea doar transmisii automate cu convertizor

Japonezii au spus NU motoarelor mici cu 3 cilindri TURBO pentru ca sunt putin fiabile si ofera un consum real mult mai mare decat al unei motorizari clasice.




Rezultatul este ca Mazda are sub capota un 4 in linie fara turbo de doi litri care consuma in medie cu pana la 3 litri mai putin decat "mult laudatele" motoare mici cu 3 cilindri.


Acum a venit timpul ca Mazda sa SPUNA NU mult laudatelor transmisii cu variatie continua sau CVT care sunt utilizate de foarte multi constructori de top din Europa si Asia.




Mazda spune ca transmisia CVT este o cutie dedicata masinilor mici sau scuterelor pentru ca nu au trepte, insa cand vorbim de automobile serioase acestea trebuie sa fie echipate cu transmsiii automate clasice cu convertizor.



Mazda spune ca acestea sunt MULT MAI RAFINATE si ofera o perioada de viata mult mai mare decat cea a unei cutii CVT. Chiar si consumul de combustibil a fost remediat cu noile transmisii clasice in detrimenul unei cutii CVT.


Noua Mazda 3 primeste o cutie automata clasica Skyactiv Drive cu 6 trepte extrem de rafinata!


Vezi unde poti repara o cutie automata in Bucuresti! Recomandarea specialistilor AICI!













Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
mazda skyactiv drive 2019, FW6A-EL Automatic Transmission, convertor mazda skyactiv drive, mazda cutie cvt, probleme cutii cvt, mazda transmsiii automate clasice, mazda cutie convertizor, mazda spune nu cutiei cvt, probleme cutie cvt toyota, lant cu probleme cvt toyota