rss

Mercedes renunta la motoarele V8 Aspirate in 2011! Mercedes M278 bi-turbo 2011

Mercedes a prezentat in premiera noile modele CL500 si S500 facelift.

Mercedes renunta la motoarele V8 Aspirate in 2011! Mercedes M278 bi-turbo 2011
Acestea masini au primit un usor facelift insa cea mai importanta schimbare se regaseste sub capota unde vechiul dar extrem de respectatul motor V8 de cinci litri a fost schimbat.

In locul sau exisata acum un motor V8 nou dublu supraalimentat care dispune de o cilindree de 4.7 litri.

Puterea maxima dezvoltata este de 435 CP, iar momentul motor atinge acum un nivel de 700 Nm disponibili incepand cu o turatie de 1.800 rpm.

Vechiul motor V8 de cinci litri a fost lansat in premiera pe modelul W124 E500 si a reusit sa faca cariera pe modelul S500 si CL500.

Acesta a fost primul motor V8 al lui Mercedes care avea functia de dezactivare a clindrilor in timpul mersului pentru un consum mai mic.

Sistemul se numea ZAS si oferea un consum mai mic in medie cu 4 litri pentru fiecare 100 de km.

In ciuda faptului ca acest motor V8 de 5.000 cmc nu dezvolta decat 306 CP acesta a demonstrat o fiabilitate de top, unii soferi trecand lejer peste granita celor 1.000.000 de km efectuati fara interventii tehnice.

Noul motor V8 de 4663 cmc se numeste si Blue Effieciency si permite modelului CL500 sa atinga o viteza maxima de 250 km/h si o repriza de la 0-100 km/h in doar 4.9 secunde.

In ciuda unor performante de top multi dintre fanii Mercedes inca nu se incred in totalitate in fiabilitatea motorelor supraalimentare despre care se stie ca nu pot parcurge peste 300.000 de km fara schimbarea turbinelor!





Autor: Al
Sursa: Autolatest & AMS

Mercedes, renunta, motoarele, Aspirate, 2011, Mercedes, M278, bi-turbo, 2011