rss

Mercedes scoate din productie motorul diesel V6 Mercedes-Benz OM 642 si vine cu noul OM 656

Germanii de la Mercedes Benz au ales sa-si modifice complet gama de motorizari diesel 2018.

Mercedes scoate din productie motorul diesel V6 Mercedes-Benz OM 642 si vine cu noul OM 656

Acum toate masinile Mercedes cand vor avea motorizari diesel sub 2 litri vor avea motorizari 100% de origine Renault, iar gama noual L4 de doi litri si noul L6 de trei litri sunt semnate Mercedes.


De fapt acum vedem pentru prima data cand Mercedes renunta complet la motorizarea diesel CDI V6 de trei litri care a echipat pentru prima data o masina din Stuttgart in 2008 modelul ML280 CDI.



Acest motor in configuratie V6 CDI ramane in gama pentru SUA Mercedes Sprinter si viitorul Clasa X bazata tehnic pe Nissan Navara.


Despre OM 642 se pot spune multe lucruri bune, insa acest motor a fost vizat de cele mai multe ori de probleme tehnice atunci cand vorbim de versiunile de top cu AdBlue.


In acest an 2018 germanii renunta complet la vechiul V6 CDI si vine sa-l inlocuiasca cu noul 6 cilindri in linie care are o cilindree de 2953 cmc si care dezvolta o putere maxima de 286 CP la 4300 rpm.



Acest motor are si o versiune mai puternica de 340 CP si 700 Nm pentru anumite vesiuni precm CLS400d.


Despre noul OM642 nu putem sa vorbim despre caliatea tehnica si de ce nu calitatea de fabricatie pentru ca este o motorizare prea noua pe piata.


Cutia de viteze aplicata motorului L6 diesel este cea construita in Romania pe numele sau 9G Tronic.




Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
Mercedes-Benz OM 642 vs OM 656, diesel ad blue OM 642 vs OM 656, new and old OM 642 vs OM 656, l6 vs v6, performante OM 642 vs OM 656, consum OM 642 vs OM 656, clasa s OM 642 vs OM 656, mercedes cls350d, mercedes cls400d 2018, mercedes s400d 2018, motor noul 6 in linie OM 642 vs OM 656