Creată în colaborare de BMW Group şi Lufthansa Cargo, reclama de 45 de secunde înfăţişează MINI Cooper SE în rol de “muscle car”, trăgând aeronava de transport, semnificativ mai mare şi mai grea, pe pista aeroportului.
Clipul reprezintă începutul unei serii de proiecte social media pentru MINI Cooper SE. Filmele, care vor fi publicate până la lansarea pe piaţă, vor acoperi diferite teme ale BMW Group.
MINI Cooper SE va intra în producţia de serie la uzina britanică din Oxford cu începere din noiembrie 2019. Este bazat pe modelul MINI Hatch cu trei uşi şi combină condusul fără emisii locale cu sentimentul go-kart, calitatea premium şi designul expresiv caracteristice mărcii.
Prin urmare, MINI Electric oferă un nou tip de mobilitate sustenabilă definită de plăcerea condusului şi individualitate, care reflectă în mod constant implementarea strategiei de electrificare a BMW Group.
După BMW i3, este al doilea model cu propulsie pur electrică din cadrul portofoliului de automobile premium al companiei.