Este vorba de modelele MINI John Cooper Works Clubman si Countryman care primesc in premiera cea mai puternica motorizare care a echipat gama Mini in istorie.
Putere maximă din patru cilindri: motor de 2,0 litri nou, cu tehnologie MINI TwinPower Turbo
Ca sursă de putere pentru plăcerea extremă a condusului, motorul cu patru cilindri, reproiectat complet, a fost orientat constant către putere maximă. Este bazat pe motorul de 2,0 litri al modelelor MINI Cooper S Clubman şi MINI Cooper S Countryman, dar a fost suferit modificări specifice modelului la nivelul arborelui cotit şi beneficiază şi de cea mai nouă generaţie a tehnologiei MINI TwinPower Turbo.
Puterea maximă a noului motor cu patru cilindri a fost mărită cu aproximat 32%. Noul maxim – 225 kW/306 CP – este atins între 5.000 şi 6.250 rpm. Puterea de tracţiune rezultată permite noului motor al modelului MINI John Cooper Works Clubman să realizeze sprintul 0-100 km/h în 4,9 secunde.
Care sunt schimbarile reale:
- Motor cu patru cilindri nou, cu tehnologie MINI TwinPower Turbo, cu putere de 225 kW/306 CP şi cuplu de 450 Nm.
- Creştere a puterii comparativ cu modelele anterioare: 55 kW/75 CP.
- Conceptul de răcire încorporează cunoştinţe de pe circuite.
- Sistem de evacuare nou, cu dezvoltare acustică remarcabilă şi cu filtru de particule de benzină conform cu standardul Euro 6d-TEMP.
- Tracţiune integrală MINI ALL4 disponibilă standard.
- Transmisie sport Steptronic nouă, cu opt trepte, cu diferenţial blocant mecanic integrat pentru puntea faţă.
- Design şi coordonare ale şasiului specifice modelului.
- Sistem de frânare sport John Cooper Works mai mare.
- Structură a caroseriei, conectare a motorului şi fixare a şasiului foarte rigide.
- Faruri LED noi cu funcţie Matrix pentru faza lungă şi stopuri LED cu design Union Jack pentru noul MINI John Cooper Works Clubman.