rss

Modernizarea unui esec-Facelift pentru Opel Antara! Probleme Opel Antara

Opel a incercat de mai bine de doua decenii sa ofere clientilor o masina de teren care sa reprezinte culorile Opel in segmentul 4x4 si SUV.

Modernizarea unui esec-Facelift pentru Opel Antara! Probleme Opel Antara
In ciuda unor incercari disperate Opel nu a reusit niciodata sa se afirme in acest segment, dovada stau modele precum Frontera, Monterey sau Antara.

Primul si poate cel mai bine comercializat a fost Frontera masina 4x4 de clasa medie care dispunea de o platforma tehnica Isuzu.

Cele mai mari impedimente au fost descoperite evident la capitolul motorizari unde propulsoarele Isuzu sau VM Motori nu au demonstrat niciodata performante de top atat pe sosea cat si in mediul off-road.

Cel mai bun Opel cu transmisie integrala a ramas modelul de clasa mare Monterey bazat exclusiv pe un sasiu Isuzu Trooper.

Cel mai bun motor a ramas agregarul de trei litri diesel si 156 CP produs de aceeasi firma japoneza.

Opel Antara

Ultimul din seria de masini 4x4 Opel este modelul Antara, model produs de GM Daewoo Auto & Technology Company in Coreea de Sud. Acesta a aparut pe piata in aceelasi timp cu fratiorul Chevrolet Captiva si a demonstrat pe parcursul anilor o performanta deosebit de slaba la capitolul vanzari.

Mai mult decat atat numeroasele probleme tehnice au promovat masina drept un hibrid americano-german sortit esecului. Cel mai mare recall al masinii a fost acum trei ani cand peste 50.000 de masini au fost rechemate in service cu grave probleme la sistemul de directie.

Second Hand

Tinand cont de aceste performante extrem de slabe inclusiv la capitolul fiabilitate piata auto second hand a prins repede mesajul si daca ne uitam putin pe cele mai importante site-uri auto de vanzari observam ca un Opel Antara este comercializat cu preturi incepand cu 11.000 euro.

Sa vinzi o masina de 30.000 euro in doi ani cu maxim 11.000 euro reprezinta o investitie extrem de neprofitabila.

PRO

Made in Coreea, nivel de echipare bun, consum bun de motorina transmisie manuala.

CONTRA

Motorizari VM Motori slabe si nu foarte fiabile, cutie automata problematica, probleme la sistemul de directie, valoare foarte mica de revanzare.

Conculzie

Autolatest recomanda posibililor clienti sa ocoleasca modelul Antara fie ca vorbim de o masina noua sau una second-hand, iar daca cumva vreti un model V6 pe benzina trebuie sa renuntati la aceasta idee pentru ca motorul nu este foarte performant si consuma in medie mai mult decat un V8 pe benzina al modelelor concurente.

Discutii Opel Antara Forum:

"Ma enerveaza ca Opel tot scoate periodic masini facute de mantuiala. Eu sunt fan Opel, daca m-as duce la o cursa din DTM m-as bate cu fanii Mercedes si Audi (intre timp Opel s-a retras din DTM). Insa la Antara nu gasesc nici o calitate, este o porcarie bumper to bumper! Au mers pe mentalitatea tipic romaneasca: "lasa ca-i bine si asa".

In primul rand la partea tehnica sta destul de prost: suspensia este destul de moale si genereaza ruliu in viraje (asta nu este o parere personala); cutia de viteze are doar 5 trepte, indiferent de motorizare; diferentialul central nu se poate bloca, esti complet vulnerabil chiar si pe un drum forestier, le-ar fi luat 5 minute ca sa adauge un buton pentru aceasta functie. Aceleasi probleme le are si Captiva. Si la design se mai putea lucra. Spatele se incadreaza in gama actuala, dar fata nu. Paleta de culori este foarte saraca, doar 4 culori sobre la exterior si 2 culori sobre la interior!

La capitolul asta Captiva sta mult mai bine, cu piele bej la interior arata foarte luxos. La ambele modele este mult spatiu pentru genunchi in spate, dar bancheta este plata si nu ofera sustinere laterala. Materialele din Antara sunt putin mai bune, dar au culori sobre, deci nu reprezinta un avantaj. La capitolul variabilitae difera destul de mult. Captiva ofera 7 locuri, cele de pe randul 3 putand fi folosite si de catre adulti. Antara are doar 5 locuri, dar oefra sistemul FlexFix pentru biciclete. Nu stiu cate lume ii va gasi utilitatea acestui sistem, dar sunt sigur ca dupa un an pe drumurile din Romania va zdrangani la fiecare groapa.

La 30.000 de euro, Antara mi se pare cea mai proasta oferta din segmentul SUV-urilor compacte, fiind clar depasita de catre Captiva, in special datorita pretului mai mic.

Eu cred ca aceasta generatie Antara este compromisa, astept sa vad facelift-ul din 2010 sau generatia noua din 2013. Opel vrea sa fie concurentul lui VW, dar Tiguan spulbera Antara, fara drept de apel. Din testele comparative realizate pana acum de catre nemti reiese ca Tiguan este mai bun chiar si decat BMW X3 si Land Rover Freelander, modele care reprezinta referinta clasei".

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=549345&st=18

http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=20444&postdays=0&postorder=asc&start=0

http://www.topgear.ro/masini/verdict/opel-antara

http://autovit.ro/opel-antara-C16354295.html

http://autovit.ro/opel-antara-C16475447.html



Autor: Al
Sursa: Autolatest

Modernizarea, unui, esec-Facelift, Opel, Antara, Probleme, Opel, Antara