rss

Noua platforma tehnica VW, Skoda, Seat MQB-A0 foloseste o suspensie spate tipica unei masini low-cost

Skoda Scala se mandreste ca fiind ultimul model care primeste noua platforma tehnica MQB-A0 2019.

Noua platforma tehnica VW, Skoda, Seat MQB-A0 foloseste o suspensie spate tipica unei masini low-cost

De fapt cand vorbim de MQB-A0 trebuie spus ca este o platforma tehnica care utilizeaza aceeasi parte din fata pe toate masinile VW, Skoda sau Seat fie ca vorbim de o compacta sau un SUV full size.


Diferentele mari sunt in spate unde masinile cu puteri maxime de pana la 150 CP nu au decat o punte RIGIDA BRAT TRAS, o solutie extrem de ieftina pentru orice constructor.



De fapt un Duster are pe spate o punte multi-link cu brate multiple in timp ce un VW Polo sau noua Skoda Scala nu au decat o punte low-cost rigida!


DE CE VW FOLOSESTE ACEASTA PUNTE SPATE IEFTINA PE MQB-A0?




-Este cel putin cu 60% mai ieftin de produs


-Ofera un sistem de fabricatie mult simplificat ( mai multe masini intr-un timp mai scurt!)


-Face o diferenta intre clientii care dau bani in plus pentru motoarele de peste 150 CP


CARE SUNT PROBLEMELE REALE?


-Lipsa unei stabilitati pe drumurile virajate


-Anduranta in timp pe masinile cu multi km


-Imposibil de a face vesiuni sportive cu o punte rigida ( stabilitate precara!)





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
supensie MQB-A0, probleme MQB-A0, stablitate MQB-A0, vw polo MQB-A0, skoda scala MQB-A0, probleme suspensie rigida spate, MQB-A0 problems