rss

Noua Skoda Octavia RS primeste motorul 1.4 TSI recunoscut ca avand grave probleme tehnice

Skoda se lauda ca are de acum o noua generatie de sportive compacte Octavia RS 2020.

Noua Skoda Octavia RS primeste motorul 1.4 TSI recunoscut ca avand grave probleme tehnice

Skoda oferă acum în premieră absolută primul model RS cu sistem de propulsie hibridăplug-in. Noua ŠKODA OCTAVIA RS iV a fost echipată cu un motor pe benzină 1,4 TSI și un motor electric ce generează împreună 180 kW (245 CP).


Noua OCTAVIA RS iV este echipata cu un motor pe benzină 1,4 TSI (110 kW / 150 CP), precum și cuun motor electric.




Împreună, cele două motoare generează 180 kW (245 CP) și un cuplumaxim de 400 Nm, transferat către roțile din față de transmisia automată DSG cu 6 trepte.



Emisiile de CO₂ ale mașinii sunt de aproximativ 30 g/km conform ciclului WLTP*.Bateria litiu-ion de înalta tensiune are o capacitate de 37 Ah, respectiv 13 kWh.



Adica Skoda readuce in prim plan vechiul si mult blamatul motor 1,4 TSI, motor care a avut sute de mii de rechemari in garantie si care are in continuare grave probleme cu distributia pe lant.


Acest motor 1.4 TSI corelat cu un mic motor electric este construit in MEXIC pentru Jetta Hybrid, adica cea mai puternica varianta Octavia RS are de fapt un motor cu mai probleme tehnice construit NU in Cehia sau Germania, acesta este Made in Mexic!


Din pacate aceasta versiune va avea si un pret de achizitie de peste 40.000 euro cu ceva dotari optionale!


Vezi AICI probleme cu celebrul 1.4 TSI!






Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
skoda octavia rs hybrid 2020, test skoda octavia rs hybrid 2020, consu skoda octavia rs hybrid 2020, probleme skoda octavia rs hybrid 2020 1.4 tsi 2020, probleme distributie 1.4 tsi hybrid, cost reparatie 1.4 tsi 2020