rss

Noul Golf GTI Pirelli revine la Frankfurt dupa 25 de ani

La Salonul auto de la Frankfurt, care se desfasoara intre 13 si 23 septembrie 2007, Pirelli este prezent cu multe noutati. Cea mai importanta dintre acestea este noul Golf.

Noul Golf GTI Pirelli revine la Frankfurt dupa 25 de ani
Acesta este realizat impreuna cu cei de la Volkswagen, care se bucura de un real interes, datorita caractersiticilor sale tehnice si estetice, si nu sunt putini cei care prevad un viitor stralucit acestui concept clasic.

Mutli dintre detinatorii de titluri europene si mondiale si-au facut debutul la acest eveniment german, afisandu-si masinile echipate cu anvelopele marcate de “P”-ul specific marcii italiene, ca echipare originala: de la Ferrari F430 pana la Bentley Continental GT Speed, noul SUV VW Tiguan, originalul station-wagon de la Mercedes-Benz Class C “T”, si seria 1 BMW Coupe’.

Frankfurt, 11 Septembrie 2007. S-a ridicat cortina peste noul Volkswagen Golf GTI Pirelli. Masina sport din Wolfsburg, afisata in acelasi timp, atat pe standul Pirelli cat sip e cel al VW la Salonul Auto de la Frankfurt, se reintoarce pe piata dupa 25 de ani dupa debutul primului Golf GTI Pirelli, vandut in 10.500 de unitati, in numai sase luni de la lansare, si este astazi mult ravnita de catre colectionarii de masini.

Noul Golf GTI Pirelli, la fel ca si in 1983, combina tehnologia si stilul italian cu stilul si tehnologia nord-europeana, si la fel ca inaintasul sau, a ridicat deja interesul fanilor. Caracteristicile principale ale masinii sport italo-germana, includ janta de 18” 5P dedicata Pirelli, din aliaj usor, interiorul cu un desgin inspirat de profilul noului P ZERO Pirelli, si cel mai puternic motor construit vreodata pentru un GTI. Motorul de 2,4 L cu cilindrii turbo, cu injectie directa, genereaza 230CP, asigurand astfelnoului Golf Pirelli GTI sa ajunga pana la 245km/h si sa poata ajunge la 100km/h in doar 6.8 secunde, scazand pana la 6.6 secunde in versiunea cu o cutie de viteze cu dublu ambreiaj secvential (DSG), dotare standard care permite putere constanta, chiar si atunci cand se schimba vitezele.

Puterea plaseaza Golf-ul GTI Pirelli pe primul loc in cadrul segmentului sau, fara a penaliza consumul de carburant, de-a dreptul modest: calatorind 100 km, sunt necesari doar 8.2L de carburant, care poate sa scada la 7.9L cu DSG. Noul Volkswagen-Pirelli este echipat, ca versiune standard, cu noile anvelope P ZERO, proiectate exclusive pentru masini de top, si aprobat deja ca echipare originala de ceilalti producatroi de masini sport. Golf-ul GTI Pirelli va fi disponibil in patru culori, incluzandu-se Sunflower yellow, realizat exclusive pentru acest model, cu bara de protectie de aceasi culoare ca si caroseria.

Cea mai frumoasa masina din cadrul Salonului. Noul Pirelli P ZERO poate fi vazut de asemenea pe extrem de originalul Bentley Continental GT Speed, o variatie si mai expresiva a faimosului coupe’, generand nummai putin de 610CP. Bentley a ales de asemenea Pirelli Pzero Rosso pentru Brooklands, prestigiosul cuope’ bucurandu-se de debutul mondial in luna martie a acestui an, si de vanzari pe piata italiana de 330.000 Euro, dar si pe alte modele Arnage si Azure.

O alta noutate Pirelli, de mare importanta care isi face debutul la Frankfurt este Ferrari F430 Suderia, versiune derivata din competitiile de la Maranello. Folosind experienta acumulata in intrecerile Ferrari Challenge (cu Pirelli ca singur furnizor, timp de 15 ani), compania din Modena a proiectat o versiune “extrema” a F430-ului, care foloseste doar anvelope P Zero Corsa.

Continuandu-si renumele mondial de “made in Italu”, ca un plus la anvelopele de inalta perfomanta Pirelli pentru zapada, la Frankfurt straluceste noul Maserati Quattroporte GT S, caracterizat de o suita de accesorii sport.
Solutia Pirelli pentru un sofat ecologic. La Salon, “made in Italy” inseamna si “ecologic”.Pirelli furnizeaza astfel anvelope pentru varianta Eco a Fiat Panda. Masina va fi echipata cu anvelope P4 Cinturanto Pirelli, aceasta fiind prima aparitie a noilor anvelope din familia “ecologica”, inspirate de o linie glorioasa de anvelope care au insotit dezvoltarea industriei italiene de anvelope, de la sfarsitul celuid e-al doilea razboi mondial, pana in anii ’70.

Vehiculul inglobeaza cele mai innovative solutii tehnice menite sa reduca impactul asupra mediului, de exemplu folosirea fibrei de carbon si a otelurilor speciale, cu greutati si volume reduse pentru diferite accesorii, de pilda, aerul conditionat. Pirelli a echipat noul P4 Cinturanto pentru Fiat, cu o compozitie imbunatatita care ajuta la reducerea resiztentei la rulare si imbunatateste dinamica vehiculului, precum stabilitatea laterala in viraje si redeucerea distantei de franare.


Italienii – cei mai iubiti de germani. La Frankfurt, Pirelli este brandul favorit de anvelope, cu cele mai noi modele ale sale, pentru producatori de masini germani de prestigiu. De la SUV-ul compact al Volskwagen, Tiguan (omologat pentru 16” cu P6), pana la BMW Coupe’ seria 1 (care a adoptat deja trei marimi de anvelope Pirelli Run Flat Eufori@), ca si noul BMW M3 – care are Pirelli ca echipare originala, Volskwagen Passat R36, care plaseaza P Zero in marimi pornind de la 19”, fara sa uitam faptul ca Mercedez-Benz Clasa C “T” (varianta station-wagon) a fost expusa cu anvelope Pirelli Pzero Rosso sau Nero, cu marimi de 16 sau 17“ in functie de versiune.

Audi, pe de alta parte, isi afiseaza cele mai noi modelde precum RS6, echipat cu anvelope P Zero de 20 de inch, dar si R8 V10, cu anvelopele P Zero de 19”.
Porche, ce tocmai ce a dat startul omologarii tehnice pentru anvelopele P Zero Corsa de 19”, ce echipeaza modelul 997 GT2, si care, in cateva luni isi va asambla in fabricile producatorului din Weissach masinile cu “Corsa” – varianta super sport din gama P Zero.
La salonul de la Frankfurt, Pirelli isi afiseaza si gama de anvelope de iarna, care in fiecare an in Germania, castiga primul loc in cadrul celor mai dure teste organizate de catre Adac (Clubul Auto German), si de catre cele mai faimoase reviste din sectorul auto.

Gama de anvelope Pirelli de iarna, cuprinde o noutate absoluta, special pentru piata germana: modelul Pirelli Winter SottoZero fiind prima anvelopa de iarna Pirelli cu un indez de viteza “W”, atingand viteze de apna la 270km/h. Un nou model PZero va fi de asemenea la expozitie, intr-o deosebita si atractiv “uniforma” rosie.






Autor: AL
Sursa: Pirelli

Noul, Golf, Pirelli, revine, Frankfurt, dupa,