rss

Noul motor BMW N47D20 are 190 CP si anunta o fiabilitate superioara a distributiei pe lant

BMW a lansat pe piata ultima versiune a motorului diesel denumit in casa N47.

Noul motor BMW N47D20 are 190 CP si anunta o fiabilitate superioara a distributiei pe lant

Celebrul motor de doi litri care echipeaza toata gama BMW a primit cateva modificari pentru noul an.


Acum N47 are o noua versiune de putere de 190 CP si 400 Nm, motor care vine sa inlocuiasca in gama vechiul 2.0 diesel de 184 CP si 380 Nm.


Performanţele suplimentare se văd şi în timpul 0-100 km/h, acesta fiind redus cu 0.4 secunde, de la 8.5 la 81, în timp ce consumul de carburant scade cu 7.1 procente, în cazul transmisiei automate cu opt trepte, atingând cea mai bună valoare din segment (valabil pentru tracţiune integrală şi transmisie automată): 5.0 litri la sută în regim mixt şi emisii CO2 de 131 grame pe kilometru.




Cea mai slaba versiune a noului diesel N47 este cea care echipeaza acum modelul X3 sDrive18d, oferită doar cu tracţiune spate, care oferă un consum de 4.7 litri la sută în compania transmisiei manuale cu şase trepte, ceea ce reprezintă din nou cea mai bună valoare în segment.


Acest motor este montat atat pe gama Mini detinuta de BMW cat si pe noile Toyota Auris 2015.





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
autolatest, probleme motor diesel bmw, distributie probleme bmw, recall motoare bmw, 190 CP si 400 Nm, BMW motorului N47D20 2014, cel mai bun service, consum de 4.7 litri, date tehnice, motor bmw pe toyota, n47 190 cp, service bmw bucuresti, x3 n47 190 cp