rss

Nu cumparati masini second hand din Germania sau Olanda cu instalatii de GPL! Probleme calibrare si omologare Romania

In ultima perioada foarte multi romani au ales sa-si cumpere o masina second hand din Europa de Vest care are deja instalata pe ea un sistem de GPL.

Nu cumparati masini second hand din Germania sau Olanda cu instalatii de GPL! Probleme calibrare si omologare Romania

La prima vedere mirajul unui consum scazut este repede taiat pentru ca atunci cand masina vine in Romania clientul are probleme de omologare cu instalatia la RAR.


De cele mai multe ori butelia este expirata si inginerii RAR refuza omologarea masinii din considerente tehnice.




In acel moment clientul cauta cu disperare o butelie pentru omologare insa in Romania de cele mai multe ori nu exista firma de GPL care a montat instalatia respectiva in Germania sau Olanda.


De vina este lipsa unei omologari pentru instalatiile din Romania a instalatiilor produse special pentru piata din Europa de Vest, de unde si imposibilitatea de a trece RAR-ul cu butelia necompatibila.




Chiar si asa, cea mai mare problema este lipsa unei retele de montatori GPL in Romania care sa faca revizia unei asemenea instalatii. Lipsa sistemului de calibrare al instalatiei si lipsa certificatului de omologare al montatorului duce automat la un REFUZ clar din partea service-urilor din Romania.


CITESTE MAI MULTE AICI!
 







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
INSTALATII GPL, gpl romania, service gpl, revizie gpl, filtre gpl, instalatie cng romania, Aeb, Agis, Kme, Lpgtech, Stefanelli, Juba, TeleflexGFI, Koltec-Necam, Ac Aeb, Afc, Aldesa, Bedini, Bigas, DT Gas System, Dual Curve, E-Gas, Easyjet, Eko Alma, Elpigaz, Emmegas, ESGI, Icom, Impco, KME, Koltec-Necam, Lo-Gas, Longas, LPG Taxis, LPGTECH, Marini, MÄ°MGAS, NLP, OMVL, Star Gas, Stefanelli, Tartarini, Ultragas, Vialle, Vogels Autogas System, Vialle, Voltran, Cetintas, Zavoli, EuroJet Gas Turcia.