rss

Nu cumparati Opel Insignia SH 2.0 CDTI! Probleme O-Ring Ulei motorizari A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTL, A20DT, A20DTC

Opel are de foarte mult timp mari probleme cu celebrul sau motor diesel de doi litri.

Nu cumparati Opel Insignia SH 2.0 CDTI! Probleme O-Ring Ulei motorizari A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTL, A20DT, A20DTC

Cei neavizati trebuie sa stie ca noi vorbim aici de motorul diesel de generatie noua care nu are nici o legatura cu vechea motorizarea 2.0 DTI sau 2.2 DTI gasite pe Vectra B, C sau Zafira A. Acest motor din urma are distributia pe lant si este un motor 100% realizat de catre Opel.



 Motorul cu probleme se numeste A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTL, A20DT, A20DTC si este un motor 100& italian pentru ca este construit de catre VM Motori de catre Fiat impreuna cu VM.


Acest motor are doar o distributie pe curea si dezvolta puteri maxime cuprinse intre 110 si 195 CP, motor care mai are denumirea de GM Ecotec Family B Multijet.




Ei bine toate si frumoase, insa cand vorbim de capitolul fiabilitate acest motor are mari probleme tehnice pentru simplu fapt ca GM si Fiat au decis ca realizeze un sistem de ungere extrem de complicat, adica conducta prin care trece uleiul din baie in motor nu mai este acum dintr-o singura piesa de fier, aceasta fiind inlocuita cu doua elemente complet diferite care se imbina printr-un banal O RING din plastic extrem de slab calitativ.


Toate masinile Insignia cu motorul diesel de doi litri au acest O RING banal care nu doar ca cedeaza in mers, ci poate duce la reparatii de minim 1.600 euro cu piesel si montaj inclus.



De fapt toate masinile Insignia cu acest motor au aceasta problema, clientii din Romania fiind extrem de nemultumiti pentru ca trebuie sa scoata din buzunar sume mari pentru aceasta reparatie chiar daca vorbim de o versiune de 160 CP sau de una twin-turbo de 195 CP.


Sfatul Autolatest este ca orice motor diesel de Insignia sa treaca pe la service inainte de achizitie pentru inlocuirea in avans a celebrului O RING, totul evident pe cheltuiala vanzatorului.




Atentie garantia pentru refacerea unui motor 2.0 CDTI de Insignia nu trebuie sa fie mai mica de 10.000 de km sau 3 ani. Clientii pot cere scris unitatii service aceasta garantie pentru ca mai tarziu sa nu fie probleme!



In final noi recomandam achizitia unui model Insignia doar cu motorizarile pe benzina de 1.8 litri 140 CP sau 2.0 de 220 CP pentru ca fiabilitatea lor este cu mult peste cea a unui diesel 2.0 CDTI!









Autor: AL
Sursa: Autolatest & Foto ClubOpel

Tags:
probleme opel insignia 2.0 cdti, A20DTH, A20DTJ, A20DTR, A20DTL, A20DT, A20DTC, oring opel insignia 2.0 cdti, costuri reparatie motor opel insignia 2.0 cdti, nu cumparati opel insignia 2.0 cdti, probleme service opel insignia 2.0 cdti, consumabile motor opel insignia 2.0 cdti, sorb baie ulei o ring opel insignia 2.0 cdti, cand schimbam oring insingnia?, unde repar insignia cdti, cand schimbam distributia opel insignia 2.0 cdti