rss

Pasajul Ciurel este cel mai mare esec al PSD Oprescu/Firea! 13 ani si costuri de peste 60 milioane de euro pentru un viraj la STANGA fara semafor

Spunem asta pentru ca peste cateva ore PMB urmeaza sa deschida traficul pe celebrul Pasaju Ciurel.

Pasajul Ciurel este cel mai mare esec al PSD Oprescu/Firea! 13 ani si costuri de peste 60 milioane de euro pentru un viraj la STANGA fara semafor

Epopeea Pasajului Ciurel incepe in 2010 si de atunci si pana in prezent au trecut 13 ani in care traficul din zona Virtutii a fost complet blocat pentru bucuresteni.


Ambele conduceri PMB de atunci si astazi au fost si sunt conduse de PSD, partid care este incapabil sa finalizeze o lucrare oarecum banala cu cel mai mare buget al unei capitale din Europa de Sed Est.




Pasajul face parte din străpungerea spre Autostrada A1, o alternativă la bd. Iuliu Maniu, dar restul proiectului nu a fost construit, astfel că, deși a costat 240 milioane lei, în faza actuală este practic doar un viraj la stânga și rezolvă doar problema celor care vin de pe Șoseaua Virtuții și intră pe Splaiul Independenței sau invers. Nu se poate merge înainte, pasajul oprindu-se în strada Amilcar Săndulescu care nu duce nicăieri.




Sabin Chiricescu, grupul de oponență Ciurel-A1: “Cum ar putea cineva de aici să plece cu maşina înspre Constanța? Vă las pe dumneavoastră să vedeţi stadiul fizic. Fizic nu se poate ajunge. Din câte ştiu eu, trebuia să fie aici făcut un sens giratoriu.”



Aşadar, Nodul Ciurel este doar o primă etapă, care a durat însă mai mult de 13 ani, marcaţi de scandaluri în instanţă şi pierderi de aproape 10 milioane de euro.


În 2014 a fost emisă altă autoritatie, dar lucrările au fost din nou întârziate şi de probleme tehnice. După alţi 6 ani şi 240 de milioane de lei, nodul este în sfârşit gata.


Ionuț Ciurea, Pro Infrastructura: “Avem din tot proiectul doar un capăt. De această investiţie, până când o să vedem continuarea, o să beneficieze un număr foarte restrâns de bucureşteni. Această investiţie are sens doar în contextul continuării până în centură şi mai departe în A1.”




Date tehnice Pasajul Ciurel:



  • Lungime totală – aproximativ 1 kilometru

  • Lungime pod hobanat – circa 235 de metri

  • Înălțime pilon central – 68,2 metri

  • Număr de structuri – 12 pasaje rutiere și un pod hobanat

  • Număr de hobane – 24 perechi de hobane


Pentru realizarea proiectului au fost folosite:



  • 66.000 metri cubi de pământ pentru terasamente

  • 20.000 metri cubi de balast stabilizat

  • 11.000 tone de asfalt

  • 40.000 metri cubi de beton

  • 5.150 tone tablier și armătură metalică

  • 310 tone oțel pentru hobane

  • 13 kilometri de bordură

  • 7.5 kilometri de parapete



CUM SE CIRCULA PE PASAJUL VIRTUTII? SI CE POATE FACE UN PRIMAR INTELIGENT DIN ACEST MOMENT!


Daca cumva locuiesti in Crangasi si vrei sa faci stanga spre Splai trebuie sa faci acum dreapta sa te urci pe pasaj in dreptul dealerului Ford. Lucru incredibil pentru ca daca locuiesti in Crangasi si vrei sa ajungi in Regie pe Splai mergi cu masina frumos prin Belvedere sau pe Giulesti si ajungi mult mai repede! Adica stanga dinspre Crangasi este complet inutila!


Daca cumva locuiesti in zona Lujerului sau pe Virturii si vrei sa ajungi in Regie poti face ca si pana acum dreapta fara semafor pentru a intra pe Splai! Adica pasajul este complet inutil!


Singurii favorizati sunt cei care vine din Regie spre Militari care acum traverseaza Pasajul si se blocheaza pe Virtutii in dreptul Lukoil pentru ca pe Virtutii se intra pe o banda pe sens si la ore de varf traficul intens este pe Virturii nu pe acest pasaj! Adica nu mai stai la semafor ( trafic controla si cat de cat sigur!) ci doar cedezi pentru a intra pe Virtutii. Daca vei putea evident!



Si daca sa spunem reusesti sa traversezi acest pasaj si te indrepti spre Lujerului vezi ca in doar cateva sute de metri dai intr-un semafor inutil care este bun doar pentru cei care circula cu tramvaiul 41 si din cate cunoastem aceasta statie este putin frecventata in comparatie cu Crangasi sau Lujerului!


Si daca tot vrei sa scapi in dreapta pe alei nu uita ca primaria sectorului 6 a realizat multe sensuri unice INUTILE pe strazi care erau cruciale pentru a scoate traficul de pe Uverturii! Adica dai in alte probleme cu traficul spre Chiajna!


SOLUTII


Singura solutie pentru remedierea problemei este ca intersectia Virtutii cu Orsova sa benefecieze de un semafor cu buton in care traficul rutier sa benefecieze de cateva minute in plus fata de pasagerii tramvaiului care tocmai coboara in statie!



De asemenea mai in fata pe Virtutii ajungem in intersectia cu Uverturii care poate sa fie inchisa pentru cei care vor sa traverseze linia lui 41 dinspre Uverturii, si spunem aceasta pentru ca la cativa metri avem Pasajul Lujerului unde traficul poate sa faca la stanga fara probleme chiar pe doua benzi!


Inchiderea intersectiei Virtutii-Uverturii poate aduce la o fluidizare incredibila a traficului pentru ca acolo este un NOD NEFAST IN MILITARI unde nici un primar nu a reusit sa convinga soferii ca pentru a face stanga fara probleme mergi in intersectia cu Iuliu Maniu.




Si in final ca acest pasaj Ciurel sa ofere o fluidizare cat de cat a traficului in zona intersectia Pasajul Lujerului cu Timisoara sa benefecieze de doua benzi intermitente la dreapta chiar in dreptul statiei de tramvai, benzi delimitate cu perti din beton pentru ca baietii destepti sa nu blocheze intersectia ca pana acum! Asta pe langa cele doua benzi de stanga spre AFI si cele doua de inainte spre Moghioros.









Autor: AL
Sursa: Autolatest & HotNews

Tags:
pasaj ciurel, probleme trafic pasaj ciurel, firea pasaj ciurel, oprescu pasaj ciurel, acces pasaj ciurel, ineficienta pasaj ciurel, imagini pasaj ciurel