Adica pur si simplu lichdiul tip uree AdBlue INGHEATAE COMPLET atunci cand temperatura exterioara scade sub limita de 11 grade Celsius.
De fapt atunci cand injectorul de AdBlue cedeaza majoritatea masinilor intra in safe mode, adica nu mai pornesc pentru A NU POLUA, respectiv ajungi la service doar cu plarforma.
Unii constructori au un sistem de incalzire al rezervorului de AdBlue si al conductelor, insa cand vorbim de masini mai ieftine de 50.000 acest sistem de preincalzire lipseste cu desavarsire.
VEZI CE ZIC VANZATORII DE ADBLUE:
Ce se intampla cand masina este parcataa la o temperatura mai mica de -11 grade C?
Producatorii de automobile au luat in considerare acest caz si au integrat un sistem automat de incalzire al AdBlue in rezervor, pentru a permite functionarea corecta a catalizatorului SCR in 20 de minute de la pornirea motorului, conform regulamentului.
Daca AdBlue a cristalizat in rezervor, performantele sale nu sunt slabite: sistemul de incalzire il va face sa devina din nou lichid in primele 20 de minute pentru a se asigura ca SCR functioneaza corespunzator.
AdBlue este un aditiv de reducere a nivelului emisiilor de oxizi de azot NOx, produs din uree şi apă distilată. Este un lichid incolor, limpede, cu miros uşor înţepător de amoniu şi o concentraţie nominală de uree de 32,5 %.
Adica DACIA TA DUSTER 1.5 BLUEdCI NU ARE UN SISTEM DE INCALZIRE ADBLUE PENTRU SEZONUL RECE!
Este indicat sa bagi aditiv anticristalizare in rezervorul de adblue?
Da este indicat sa bagi aditiv, eu am folosit aditiv anti-cristalizare Adblue, SCR Cleaner Ceroil
Nu înțeleg de ce în Europa,unde temperaturile scad cu mult sub 0⁰C acest adblue nu vine deja vândut cu acest tip de anticongelant inclus???!!!
De ce nu se menționează nimic când cumperi o mașină disel,care sunt problemele cu adblue???