rss

PMB prin AutoCobalcescu a cumparat de peste 620.000 euro masini BMW i3 care nu exista in realitate

Compania Municipală Managementul Transportului SA si AutoCobalcescu se pare ca au probleme cu un contract dubios care implica marca BMW.

PMB prin AutoCobalcescu a cumparat de peste 620.000 euro masini BMW i3 care nu exista in realitate

Gabriela Firea si celebra sa companie "Compania Municipală Managementul Transportului SA" se pare ca a cumparat 15 masini BMW i3.


Adica vorbim de PMB prin CMMT SA care a achizitionat masini BMW de la dealerul BMW Autocobalcescu de peste 620.000 euro!




Compania Municipală Managementul Transportului SA, înființată de Primăria București a cumpărat 15 maşini electrice BMW i3, iar pe 13 dintre ele le-a scos la închiriere cu aproape 100 lei pe oră. Profitul încasat? Strict secret.


2.400.000 lei (520.000 euro) fără TVA.


Atât a plătit Compania Municipală Managementul Transportului pe 15 maşini electrice BMW i3 monitorizate prin GPS. Licitaţia a avut loc în luna mai a anului trecut şi a fost câştigată de firma Auto Cobălcescu SRL.



In realitate BMW i3 in versiunea sa de baza are un pret cu TVA de 39 806 euro din care scade reducerea RABLA PLUS pentru masinile electrice si ajungem la un pret total de 29.806 euro!


Iar daca punem toate cele 15 masini ajunge la un pret tota cu TVA de 447.090 euro. Si noi stim ca Primaria a plati pentru cele 15 masini suma de 618.800!


Si daca facem un calcul banal vedem cum PMB a platit in plus pentru cele 15 masini suma de 171.710 care se pare ca a fost profitul celor de la AutoCobalcescu!




INTREAGA ISTORIE


Din cele 15 maşini, doar 13 pot fi închiriate de către bucureşteni prin intermediul aplicaţiei bcr-ego.ro. Prima jumătate de oră costă 55 lei, iar pentru fiecare minut ulterior se plăteşte 1,3 lei. Adică 94 lei/h. 


G4Media.ro a cerut Companiei Municipale să ne comunice care este justificarea tarifelor practicate şi care este profitul adus la bugetul local în urma închirierii celor 13 maşini electrice. Reprezentanţii municipalităţii au omis întrebările și s-au limitat în a ne transmite doar urmptoarele informații: „Costul închirierii unei maşini este cel practicat de aplicaţia BCR eGO, însă închirierea nu este condiţionată de posesia unui card BCR, orice conducător auto ce posedă un card bancar poate închiria autoturismele care sunt disponibile 24/24, 7/7.”


La lansarea proiectului, Virgil Ştefan directorul Companiei Municipale Managementul Transportului spunea, potrivit Agerpres, că instituţia pe care o conduce va „pune la dispoziţia bucureştenilor, printr-un program pilot, o alternativă viabilă la mijloacele de transport convenţionale.



Pornind de la studiile care arată că o maşină în sistem de car sharing reduce cu cel puţin 20 numărul maşinilor proprietate personală, dorim să încurajăm locuitorii oraşului să renunţe la maşina personală, de cele mai multe ori poluantă, şi să folosească cu încredere maşinile electrice pentru deplasările care nu se pot face cu celelalte mijloace de transport puse la dispoziţie de administraţia locală”.


Compania Municipală Managementul Transportului este una dintre cele 22 de companii municipale căreia Curtea de Apel Bucureşti i-a anulat hotărârea de înfiinţare. Anul trecut în mai, aceasta avea 35 de angajaţi si prognoza ca până la finalul anului să aibă 87. În anul 2018, compania a înregistrat pierderi de 1,7 milioane de lei (370.000 euro).




s





Autor: AL
Sursa: Autolatest & G4Media

Tags:
probleme BCR eGO, masini bmw i3 BCR eGO, Compania Municipală Managementul Transportului SA bmw, autocobalcesu bmw, probleme bmw autocobalcescu 2020 pmb, gabriela firea bmw autocobalcescu, flota bcr bmw i3 autocobalescu