Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

PREMIERA-Skoda si-a schimbat sigla pentru anul 2011

Skoda şi a prezentat astăzi la Geneva noul logo şi noua identitate vizuală. Anunţat încă de la sfârşitul anului trecut, noul logo al mărcii din Cehia se simplifică şi este prezentat sub sloganul “The New Power of Skoda”. Conform comunicatului oficial al brandului ceh, faceliftul pe care îl primeşte logo-ul oficial se distinge prin două caracteristici principale: prospeţime şi precizie. Noul design preia aceleaşi elemente regăsite pe logo-ul vechi, dar le rearanjează şi le schimbă cromatica. Astfel, săgeata înaripată rămâne verde, dar îşi schimbă nuanţa din “Natural Green” în “Skoda Green”, conturul acesteia fiind cromat.

Fundalul metalic dispare complet, la fel cum o face numele Skoda Auto, care nu se mai regăseşte în logo-ul nou al mărcii. În sfârşit, conturul negru este înlocuit cu un cerc metalic. “Suntem gata să prezentăm noua putere a brandului nu doar prin viitoarele produse, dar şi prin modul în care ne prezentăm în faţa partenerilor şi furnizorilor noştri. Skoda este sinonim cu maşini atractive care oferă un raport calitate/preţ excepţional, nenumărate soluţii inteligente şi muncă executată cu precizie.

Aceste lucruri sunt reflectate clar de designul nostru corporativ”, a declarat Jurgen Stackmann, membrul Consiliului de Administraţie Skoda responsabil de marketing şi vânzări. Prima apariţie a noii forme a logo-ului Skoda a fost prezentată – în versiune alb-negru – pe Vision D Concept, prototipul pe care marca din Cehia îl prezintă în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente