rss

PROBLEME la masina anului in Europa-Nissan Leaf 2011

Majoritatea am folosit acumulatori si am observat ca in ciuda reclamei care li se face, performantele lor sunt deseori modeste.

PROBLEME la masina anului in Europa-Nissan Leaf 2011

Si nu ma refer aici la cat de repede se incarca sau cat tine un ciclu de incarcare, ci la cata vreme pot fi folositi acestia. Automobilele electrice, care ruleaza numai pe baterii, par sa fie solutia pentru un viitor fara combustibili fosili. Nimeni stie insa la cate cicluri de incarcare rezista acumulatorii lor sau daca bateriile nu incep sa se descarce rapid dupa o anumita perioada de utilizare. Mai mult, se stie daca bateriile de pe masini se degradeaza daca nu sunt folosite suficient de des.


In cazul automobilelor clasice, daca pornesti masina numai o data pe saptamana pentru a merge la supermarket, un doi ani va trebui sa cumperi un acumulator nou. Mai mult, diferentele de temperatura pot afecta serios performantele unei baterii. Technology Review scrie ca Toyota, tocmai din acest motiv, construieste automobile hibrid, care, pe langa acumulatori au si motoare pe combustibili fosili. Un reprezentant al GM spune ca de trei ani compania testeaza acumulatori 24 de ore din 24, la temparaturi care variaza de la -10 grade la 100 de grade Celsius si ca pana acum acestea s-au comportat foarte bine.


Totusi, masinile actuale au o durata de viata medie de circa 10 ani. Chevrolet ofera o garantie de 160.000 de kilometrii pentru acumulatorii de pe masinile sale. Date tehnice oficiale Nissan Leaf: Nissan LEAF™ is built to go 100 miles on a single charge* DISCLAIMER *Based upon EPA LA4 test cycle conducted in laboratory tests. 



Autor: Al
Sursa: Autolatest & Renne

PROBLEME, masina, anului, Europa-Nissan, Leaf, 2011