rss

Sfatul mecanicilor-Nu cumparati masini Mercedes echipate cu motorul diesel 2.1 litri sau OM 651

Mercedes a realizat ca este timpul sa schimbe complet motorizarea sa de baza diesel.

Sfatul mecanicilor-Nu cumparati masini Mercedes echipate cu motorul diesel 2.1 litri sau OM 651

Aceasta se numeste OM 651 insa toti fanii Mercedes cunosc acest motor drept clasicul 2.2 CDI. De fapt in realitate este vorba de un motor diesel de 2.1 litri cu 4 cilindri care a echipat toate masinile Mercedes din ultimii 10 ani.




Conform mecanicilor motorizarea OM 651 CDI sau BlueTec are cateva probleme gave tehnic precum corpul filtrului de ulei din platic care se topeste cand masina depaseste 100.000 de km, moment cand este posibil ca antigelul sau intre in motor.


O alta problema gava cu acest motor este distributia pe lant care datorita unor patine din plastic cedeaza si reparatia motorului sate fara probleme de 3.000 euro.


Motorizarea OM 651 are distributia inferioara pe baza de pinioane care tine fara probleme, insa lantul simplu si patina intinzatoare sunt cele care ofera o rata de fiabilitate foarte mica motorului de fata.



O alta problema este sistemul EGR care are clapeta extrem de slaba calitativ, iar accesul spre aceasta este cu adevarat problematica chiar si intr-o reprezentatnta Mercedes.



Inlocuiarea sa costa foarte mult pentru ca manopera este costisitoare, iar multe masini nu au aceasta componenta schimbata.


Ultima insa si poate cea mai importanta este fiabilitatea precara a injectoarelor de motorina Delphy care sunt extrem de scumpe la achizitie.









Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
probleme OM 651, fiabilitate OM 651, c220 cdi, 220 bluetech, c250 cdi, e250 cdi, s250 bluetech, sprinter 2.1 cdi, sprinter bluetech, fiabilitate OM 651, reparatie OM 651, piese pret mercedes OM 651, bmw n47 vs mercedes OM 651, mercedes renunta la motorul OM 651, diesel mercedes probleme, injectoare mercedes OM 651, egr clapeta mercedes OM 651