După 31 de zile de concurs, 32 de modele la categoria „Maşini Accesibile” şi 13.500 de votanţi, Octavia a ieşit premiantă în cadrul concursului Autovot, obţinând 1.425 de voturi în Marea finală, cu 244 de voturi în plus faţă de concurenţă.
„Mulţumim tuturor celor care ne-au acordat acest vot de încredere. Reuşita Octaviei este un efort comun al tuturor iubitorilor mãrcii noastre. Vom continua sã vã impresionãm cu acest model, dar şi cu viitoarele modele Skoda”, a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda România.
De la lansarea modelului în anul 1996, Octavia a devenit foarte repede emblema mãrcii Skoda.
Design-ul modern, confortul şi spaţiul habitaclului, precum şi dotările tehnice au convins o mare majoritate a cumpărătorilor de maşini noi, Skoda Octavia menţinându-şi poziţia de cel mai bine vândut model de import din România ultimilor trei ani.
Astfel, premiul obţinut în cadrul concursului Autovot vine ca o confirmare a popularităţii modelului.