rss

Totul despre noul Infiniti M37 S 2010/ detalii tehnice, preturi romania, garantie, perforamnte

Un nou stil de sedan performant, care debordează de pasiune, artă şi plăcerea de a conduce, va fi lansat în Europa în 2010.

Totul despre noul Infiniti M37 S 2010/ detalii tehnice, preturi romania, garantie, perforamnte
Puterea, performanţa şi tehnologia se unesc sub semnătura rafinamentului Infiniti în gama complet nouă Infiniti M, care îşi face astăzi debutul public oficial în SUA, înaintea începerii vânzărilor în Europa în luna septembrie a anului viitor.

Prezentând caracteristici noi în industria auto, precum tehnologia avansată Safety Shield (scut de protecţie), şi demonstrând angajamentul de neclintit al mărcii Infiniti de a oferi un design deosebit şi satisfacţie la volan, cel mai recent exemplu al performanţei inspirate Infiniti este primul model M care va fi disponibil pe toate cele 34 de pieţe pe care marca Infiniti este prezentă, inclusiv în Europa de Vest.

O alterna8��*infimum supremum3
҄@�����RO9� �;PREMIERA- VW a lansat oficial noul AMAROK/ pick up vw amarok, noul pick up vw, amarok tdi, motoare, preturi, performante, amarok in romaniapremiera-vw-a-lansat-oficial-noul-amarok-pick-up-vw-amarok-noul-pick-up-vw-amarok-tdi-motoare-preturi-performante-amarok-in-romaniaVW a lansat astazi primul set de imagini cu noul pick-up Amarok.Noua masina se doreste sa fie un concurent de seama pentru concurentii Toyota Hilux, Ford Ranger sau Mitsubishi L200.

In ciuda aparentelor VW echipeaza aceasta utilitara doar cu un motor diesel de doi litri TDI care ofera doua puteri maxime.

Prima versiune de putere dezvolta doar 122 CP si un moment motor de 340 Nm, in timp ce motorul de top 2.0 TDI afiseaza o putere maxima de 163 CP. Acesta este primul TDI de doi litri biturbo si ofera un moment motor de 400 Nm inceapnd cu o turatie de 1500 rpm.

VW anunta ca un Amarok de doi litri si 163 CP Bi-Turbo are un consum mediu de 7.8 litri pentru fiecare 100 de km parcuri, detaliu coroborat cu un rezervor de 80 de litri permite masinii sa depaseasca granita celor 1.000 de km cu un singur plin.

Despre capacitatea lui Amarok in mediul off-road nu se cunosc multe detalii insa aceasta cu siguranta se va ridica la nivelul concurentei.

Transmisia este de tipul 6 trepte manuala. Despre o posibila montare a unei transmisii automate DSG nu se discuta momentan.

Concurenta

In ciuda unei imagini noi acest Amarok ar putea sa infrunte probleme serioase deoarece Toyota Hilux si Ford Ranger au deja motorizari diesel de trei litri cuplate la cutii de viteze automate.�E��%�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/foeO_6zQP1A&hl=en_US&fs=1&������3�EN9�!�%��E�5AlAutolatest & 1001autohttp://www.youtube.com/v/vpRpPobQhM0&hl=en_US&fs=1&�h�����3e�iqu DRO9�#�Premiera-Iata noul Hyundai Sonata 2010/ sonata 2.4/sonata 190 cp, pret sonata, datel tehnice, performante sonata 2010premiera-iata-noul-hyundai-sonata-2010-sonata-2-4-sonata-190-cp-pret-sonata-datel-tehnice-performante-sonata-2010Hyundai Motors a lansat pentru piata din SUA cea mai noua generatie de berline de clasa mare Sonata 2010.Aceasta vine sa completeze o gama de automobile care se doreste sa creasca imagine marcii in segmentul premium.

Noua masina vine dotata asa cum era de asteptat din partea celor de la Hyundai cu marea majoritate a dotarilor inca de la un nivel de echipare standard. Sub capota coreeanul are o singura motorizare pe benzina de 2.4 litri care dezvolta o putere maxima de 190 CP.

Transmisia standard este manuala cu 6 rapoarte, insa optional clientii pot alege o noua cutie de viteze automata cu 6 rapoarte. Datele tehnice vezi AICI si AICI. �E�5AlAutolatest & 1001autohttp://www.youtube.com/v/vpRpPobQhM0&hl=en_US&fs=1&�h�����3
(�EN9�$�%e�E���AlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/-iOYv0zmbDs&hl=en_US&fs=1&�8�����3
f���NP0 BRO9�&i�Test Consum Opel Insignia EcoFlex/ gm romania si greenblog, consum minim ecoflextest-consum-opel-insignia-ecoflex-gm-romania-si-greenblog-consum-minim-ecoflexPentru ca Autolatest iubeste masinile puternice insa si economie am decis ca era momentul oportun sa participam la test-ul efectuat de GM Romania si Green Blog cu noua Insignia EcoFlex.In traducere Opel Insignia EcoFlex este in proportie de 99% o masina identica cu un exemplar normal care nu are sigla verde pe capacul portbagajului, singurele diferente fiind observate la sincronizarea transmisiei manuale cu 6 rapoarte.

Aceste modificari se aseamana in mare cu ce ofera VW pe al sau Passat Bluemotion cu diferenta ca Opel ofera pentru aceasta versiune motorizarea diesel de top.

Economie relativa

Pentru a scoate un consum de motorina mult mai mic decat cel al unei masini normale trebuie aplicat un stil de conducere aparte. Pentru inceput trebuie sa mentionam ca valoarea minima afisata de computerul de bord al masinii noastre de 4.5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi nu a fost un job usor deoarece motorul CDTI al celor de la GM se aude si se comporta asemenea unuia de generatie veche, insa pentru a avea un consum mimim trebuie aplicate normele de functionare ale unui motor de factura noua. In limba romana aceste detalii se traduc prin simplu fapt ca motorul lui Opel este foarte zgomotos si aspru la utilizare insa dispune de ultimele tehnologii diesel ale momentului (common-rail si injectie directa).

Transmisie

Noul EcoFlex este echipat cu o transmisie manuala cu 6 rapoarte cu o demultiplicare extrem de lunga a vitezelor pentru a permite o autonomie mai mare cu un singur rezervor. Dezavantajul transmisiei se poate observa atunci cand se doreste aplicarea unui stil de conducere mai sportiv, moment cand vitezele foarte lungi duc la un delay destul de mare al raspunsului motorului. Marele avantaj se poate observa cand se ruleaza pe autostrada in ultima treapta a cutiei cand turatia motorului este mult mai mica in regim de croaziera.

Rezultatul se poate observa cel mai bine la statia de realimentare unde consumul mediu scade sesizabil sub valoare de 5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.

Consum

In ciuda unor valori declarate de celilalti concurenti de 3.5 litri sau chiar 3 litri pentru 100 de km parcursi, masina de fata a demonstrat ca poate consuma mimim 4.5 litri in stilul lui Plattner si un maxim de 10 in aglomeratia infernala a Bucurestiului de la ora 18.00.



PRO

Ne-a placut sunetul motorul diesel CDTI care ne-a reaminti de mai vechiul 2.0 DTI de 101 CP, consumul minim de motorina a fost foarte mic, optinea cresterii raspunsului motorului din meniul computer-ului de bord, rezervor de combustibil generos, regim maxim de croaziera mai mare cu noua transmisie.

CONTRA

Etajarea foarte lunga a vitezelor, zgomot mare al motorului, cursa lunga a schimbatorului de viteze, ergonomie discutabila a comenzilor computerului de bord si a sistemului de navigatie.

�E���AlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/-iOYv0zmbDs&hl=en_US&fs=1&�8�����
8SEN9�'�(�E��AlAutolatest�������
��Ldf@ RO9�)�
Dacia Logan II este noul Renault Fluence 2009! /dacia Logan II 1.6 dci/logan fluence/logan doi in 2011dacia-logan-ii-este-noul-renault-fluence-2009-dacia-logan-ii-1-6-dci-logan-fluence-logan-doi-in-2011Dacia pregateste un model care ar putea sa puna in impas marca mama Renault.Conform unor surse din presa de specialitate din Franta viitoarea generatie a berlinei romanesti Dacia Logan II va avea o platforma tehnica identica cu cea a sedan-ului Renault Fluence Made in Turkey.

Noua Dacia Logan II ar putea doar sa fie un rebranding al lui Reault Fluence detaliu care are toate sansele sa creeze probleme in curtea francezilor.

Acest lucru s-ar putea traduce prin simplu fapt ca daca noua Dacia este in proportie de 90 % identica cu un Renault Fluence vanzarile marcii franceze in Europa de Est si Asia ar putea sa atinga un prag minim extrem de nefavorabil.

In ciuda acestui zvon Renault continua sa comercializeze fara succes modele precum Megane Sedan si Clio Symbol bazate pe generatiile mai vechi de masini.

Acestea sufera in prezent datorita unui pret de achizitie foarte mare in comparatie cu ceea ce ofera Dacia.

Alti perdanti in aceasta lupta a lowcost-ului sunt cei de la VW cu a lor Skoda Octavia Tour masina care se vine acum in schimbul unui pret de achizitie de 12.000 euro chiar daca aceasta si-a facut aparitia pe piata cu mai bine de 12 ani in urma.

Opel ar putea sa treaca la randul sau printr-o perioada nefasta cu modelul Astra Classic produs in uzina sa din Polonia.

Dacia si viitorul

Pentru ca acest segment este unul care promite din ce in ce mai mult, Dacia planuieste deja aparitia unui model sport bazat pe un Sandero cu doua portiere si un automobil electric 100%.
�E��AlAutolatest�������3
H�EN9�*�"��E�I�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/atjorPamnDs&hl=en_US&fs=1&� �����3
��kVXPJRO9�,m�PREMERA-Iata noul Nissan Qashqai 2010! nissan qashqai facelift 2010, design nou interiorpremera-iata-noul-nissan-qashqai-2010-nissan-qashqai-facelift-2010-design-nou-interiorNissan a prezentat astazi in premiera primele imagini cu cel mai nou facelift operat crossoverului Qashqai.Noua masina va putea sa fie achizitionata din showroom incepand cu prima jumatate a anului viitor.

Cele mai importante schimbari se regasesc sub capota unde Nissan ofera acum o gama de motorizari pe benzina si diesel de top.

Aici putem sa enumeram motorul dCI de 1.5 litri si 105 CP dar si diesel-ul mai mare de doi litri de 175 CP. Acesta din urma are o distributie pe lant, detaliu care anunta o fiabilitate superioara.�E�I�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/atjorPamnDs&hl=en_US&fs=1&� �����3
X� EN9�-���E��AlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/v6ozlEzMIkE&hl=en_US&fs=1&�������3
��U`b`( RO9�/� ~Totul despre noul Ford Fiesta Sedan 2010/fiesta sedan sua, motor 1.6, transmisie automata 6 treptetotul-despre-noul-ford-fiesta-sedan-2010-fiesta-sedan-sua-motor-1-6-transmisie-automata-6-trepteFord a lansat cu ocazia Salonului International de la San Francisco noul Fiesta 2011.Aceasta masina vine in sfarsit si pentru piata americana, modelul fiind comercializat de mai bine de un an pentru europeni.

Marea noutate a celor de la Ford este ca americanii primesc in premiera o versiune de caroserie sedan extrem de spatioasa. Acesta este construit in uzina Ford din America de Sud si beneficiaza de un portbagaj chiar mai mare decat al concurentului Renault Clio Symbol.

O alta mare noutate este disponibila la capitolul tehnica unde Ford USA ofera noua Fiesta cu motorizarea de top pe benzina cu o cilindree de 1.6 litri. Acesta are o putere maxima de 120 CP si o transmisie automata PowerShift cu 6 rapoarte. Aceasta din urma este garantata de Ford pentru 250.000 km de utilizarea zilnica.

Pretul unei Fiesta Sedan porneste de la o valoare de 13.250 dolari cu toate taxele incluse pentru piata din America de Nord, insa poate sa urce cu optiuni undeva peste 18.000 dolari.
�E��AlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/v6ozlEzMIkE&hl=en_US&fs=1&�������
�pKMhp
EN9�1M�Everything about the new Infiniti M37 S Europa/perfroamnce, data sheet, priceeverything-about-the-new-infiniti-m37-s-europa-perfroamnce-data-sheet-priceA new style of performance saloon brimming with passion, craftsmanship and driver appeal comes to Europe in 2010Power, performance and technology all come together with signature Infiniti sophistication in the all-new Infiniti M Line which makes its official public debut in the USA today, prior to European sales starting next September.

Featuring industry-first features, advanced Safety Shield technology and displaying Infiniti’s unswerving commitment to passionate design and a rewarding drive, Infiniti’s latest example of Inspired Performance will be the first M to be available in all of Infiniti’s 34 world markets – including Western Europe.

A more exclusive alternative to the traditional stalwarts of the executive class, such as the BMW 5-series and Mercedes E-class, the M Line goes on sale in European showrooms from September 2010 with petrol and dieV&@*S�E�$eAlAutolatest�5�����
�Z^p�
RO9�3�.ETotul despre noul Infiniti M37 S 2010/ detalii tehnice, preturi romania, garantie, perforamntetotul-despre-noul-infiniti-m37-s-2010-detalii-tehnice-preturi-romania-garantie-perforamnteUn nou stil de sedan performant, care debordează de pasiune, artă şi plăcerea de a conduce, va fi lansat în Europa în 2010.Puterea, performanţa şi tehnologia se unesc sub semnătura rafinamentului Infiniti în gama complet nouă Infiniti M, care îşi face astăzi debutul public oficial în SUA, înaintea începerii vânzărilor în Europa în luna septembrie a anului viitor.

Prezentând caracteristici noi în industria auto, precum tehnologia avansată Safety Shield (scut de protecţie), şi demonstrând angajamentul de neclintit al mărcii Infiniti de a oferi un design deosebit şi satisfacţie la volan, cel mai recent exemplu al performanţei inspirate Infiniti este primul model M care va fi disponibil pe toate cele 34 de pieţe pe care marca Infiniti este prezentă, inclusiv în Europa de Vest.

O alternaW&@Af�E�$eAlAutolatest�5�����3
U�pEFx� EN9�5�Dacia senkt die Preise: Einstieg jetzt ab 6.990 Euro in december 2009!dacia-senkt-die-preise-einstieg-jetzt-ab-6-990-euro-in-december-2009-Dacia Sandero: Einstieg ab 6.990 Euro
Bis dato war der Wagen 7.500 Euro teuer
Der Logan MCV ist ab 7.990 Euro.Die rumänische Renault-Tochter Dacia reduziert die Preise für die Modelle Sandero, Logan MCV, Logan Express und Logan Pick-Up.

Wie der Hersteller mitteilt, beträgt die Ersparnis beträgt je nach Variante bis zu 890 Euro. Der Sandero ist bereits ab 6.990 Euro erhältlich, vorher waren es 7.500 Euro. Für den Logan MCV zahlen die Kunden nur noch 7.990 Euro statt bisher 8.500 Euro.

Auch Logan Express und Pick-up
Die Preisreduzierungen gelten auch für den Logan Express und den Logan Pick-Up: Der Einstiegspreis für den Logan Express beträgt jetzt 7.735 Euro, für den Logan Pick-Up 8.211 Euro, vorher waren es 9.032 Euro.

Dacia begründet die Preissenkung damit, dass wegen guter Verkaufszahlen die Herstellungskosten gefallen seien. Von Januar bis November stiegen die Verkäufe in Deutschland um 238 Prozent auf rund 80.000 Autos.
�E�3T�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/FQZfP-57anM&hl=en_US&fs=1&�G�����3
���22��� RO9�7��Dacia a ieftinit masinile in Germania cu 900 euro!dacia-a-ieftinit-masinile-in-germania-cu-900-euro-Dacia Germania a decis ca pentru aceast sfarsit de an toate masinile comercializate in Germania vor avea preturile mai mici cu pana la 900 euro.Aceasta mutare vine dupa ce programul de inlocuire a parcului auto vechi din statul european a luat sfarsit.

Pentru a pastra aceelasi trend pozitiv al vanzarilor Dacia a decis ca toate masinile comercializate pentru clientii germani sa beneficieze de o factura mai mica la vanzare.

Astfel, clientul german putea sa-si achizitioneze un Logan de 1.4 litri benzina cu 7.500 euro insa acum aceasta masina costa doar 6.990 euro ( toate taxele incluse).

Un Logan MCV costa pana acum 8.500 euro insa Dacia ofera aceeasi masina cu un pret de 7.990 euro.

Chiar si gama Pick-Up si Van are preturi mai mici cu pana la 900 euro fata de aceeasi perioada a lunii trecute.

Pe piata din Germania Dacia a comercializat de la inceputul anului peste 80.000 de unitati fapt care prezinta o crestere cu pana la 238% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In Romania Dacia a pastrat gama de preturi ca si pana acum cu diferenta ca celelalte marci ofera in continuare o gama de masini low-cost mai ieftine si mai echipate.
�E�3T�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/FQZfP-57anM&hl=en_US&fs=1&�G�����p!.
cu�u�*v��UW[*�]E�ɀT�V�'infimum supremum33R EN9�8�4�E�3]�AlAutolatest & Google Translatehttp://www.youtube.com/v/D-DYNyF02dI&hl=en_US&fs=1&http://www.youtube.com/v/Xp-EVOPBhIo&hl=en_US&fs=1&�;�����3

EN��/>�E�B�rAlAutolatesthttp://www.youtube.com/v

Autor: Al
Sursa: Autolatest

Totul, noul, Infiniti, 2010/, detalii, tehnice, preturi, romania, garantie, perforamnte