rss

Totul despre noul Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018

Totul despre noul Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018

Mulți iubitori de mașini sport pot aștepta performanțe sporite și un design mai sportiv,deoarece noul Renault MÉGANE R.S. TROPHY completează linia Renault Sport prinextinderea familiei versiunilor Trophy dezvoltate de la prima generație a lui Mégane R.S.


Noul MÉGANE R.S. TROPHY vine cu o versiune nouă a motorului turbo de 1.8 litri,oferind o putere sporită de 300 CP și un cuplu de 420 Nm, în mare parte datorită utilizăriitehnologiilor de pionierat, în special pentru turbocompresor și sistemul de evacuare.



Acestmotor poate fi combinat cu o cutie de viteze manuală sau EDC, cu dublu ambreiaj.Dispunând de cele mai recente inovații Renault Sport în materie de șasiu și suspensie, incluzând sisistemul de direcție cu patru roți viratoare 4CONTROL și noul sistem cu patru amortizoare hidraulicecare reduc șocurile, Noul MÉGANE R.S. TROPHY vine de asemenea în standard cu șasiul Cup,care are o suspensie rigidă și un diferențial mecanic limitat Torsen.


Aceasta versiune esteîmbunătățită și cu ajutorul discurilor de frână bi-material, jantele de 19” și anvelopele Bridgestonefoarte performante, care pot fi asociate cu jante noi, mai ușoare si exclusive. Și pentru cea mai bunaexperiență la interior, Noul MÉGANE R.S. TROPHY poate fi echipat cu o nouă generație de scaunefață Recaro, cu tapițerie Alcantara.



După ce versiunea de producție a fost disponibila la vânzare în 2009, o versiune Trophya lui Mégane III R.S. a fost introdusa în 2011. Bazat pe șasiul CUP, acesta a fostechipat cu un motor îmbunătățit, cu o putere sporita de la 250 la 265 CP.Performanțele sale l-au făcut să devină cel mai rapid model de serie cu tracțiunefață, fapt dovedit de recordul de 8:07.97 stabilit de Laurent Hurgon pe Nordschleife laNürburgring.


A fost, de asemenea, un succes comercial, vânzările ajungând de două orimai mari decât cele prognozate!Adoptând direcțiile de design ale Colecției Mégane 2014, o versiune finală bazată peMégane III a mers și mai mult în căutarea performanței. După cum sugerează șinumele său, 275 Trophy a venit cu un motor regândit, cu putere suplimentară.


AcestTrophy a venit, de asemenea, cu un sistem de evacuare Akrapovič din titan, ogreutate redusă și amortizoare Öhlins, ca opțiune.




Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018, 0-100 Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018, max speed Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018, pret Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018, test drive Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018, drive test Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018, consum Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018, golf gti vs Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018, peugeot 308 GTI vs Renault Megane R.S. TROPHY 1.8 TCe EDC 300 CP 2018