rss

TUV Germania ne arata care sunt 10 cele mai proaste masini din Europa

Germanii de la TUV au intocmit un clasament cu primele 10 cele mai proaste masini care sunt inca la vanzare in Europa.

TUV Germania ne arata care sunt 10 cele mai proaste masini din Europa

Acestea sunt bineinteles foarte bine cunoscute de catre soferii din Romania care se lovesc de foarte multe probleme tehnice cu acestea in ciuda faptului ca unele nu au foarte multi km la bord.


1. Alfa Romeo 147




Acesta este un model putin raspandit la noi pentru simplu fapt ca atunci cand era vandut ca nou avea un pret de achizitie mult pest cel al unui VW Golf sau Opel Astra, si romanii cu siguranta nu l-au cumparat.


Cine totusi a decis sa-si cumpere un SH 147 trebuie sa tina cont de marile probleme cu sistemul de rulare, bucsi, pivoti sau amortizoare.



Si distributia pe curea a masinii poate da batari de cap soferilor daca nu este inlocuita cu una de origine! Cat despre motoarele diesel JTD sau JTDM acestea au costuri de utilizare extrem de mari.


 


2. Alfa Romeo 159


 Una dintre cele mai frumoase masini Alfa din ultimii ani este 159, o berlina cu reale performante tehnice care din pacate are un diesel 2.4 JTDm cu 5 cilindri in linie extrem de pacatos.



Si cutia de viteze automata cu 6 trepte pe versiunea diesel de 203 CP are mari probleme de utilizare, iar reparatia sa costa in medie 2.000 euro.


Singurul motor recomandat pe aceasta masina ca fiind unul cat de cat fiabil este cel pe benzina de 1.8 litri, motor clasic Fiat cu un randament mic insa cu o fiabilitatate decenta.



1.7 TBI este greu de gasit si consuma in medie in Bucuresti doar 16 litri pentru fiecare 100 de km, litri de benzina evident.


 


3. Chevrolet Captiva


 Captiva a ramas in istorie drept un SUV destul de aratos inca pentru simplu fapt ca este construit in Corea si modificat pentru a se comercializa in Europa a reprezentat de fapt singura sa mare problema.



Diesel-ul 2.0 CDTI este identic cu cel gasit pe Insignia, adica este produs in Italia de VM Motori si este recunoscut drept unul dintre cele mai slabe motoare din segmentul sau din istorie.


Cine vrea un motor pe benzina poate sa-si cumpere un V6 de origine GM Holden care este puternica insa si cu un consum foarte mare. In Bucuresti un asemenea motor consuma chiar si 19 litri daca este cuplat la o transmisie automata GM cu 6 trepte.



Pe scurt vorbim aici de un pseudo-suv construit in Corea cu motoare italiene si vandute de o marca americana care nu mai exista in Europa de ani buni de zile.


 


Chevrolet Matiz


 Celebrul Matiz sau Spark este tot o masina din Corea insa versiunea sa europeana cu AC si servodirectie reprezinta de fapt o citadina care are un consum de benzina mult prea mare.



In Bucuresti un Spark cu AC-ul pornit consuma in medie 10 litri de benzina pentru fiecare 100 de km. Costurile de mententa pentru Spark sunt cel putin de zece ori mai mari decat cele ale vechiului Matiz vandut cu succes in Romania.


 


5. Fiat Doblò


 Fiat Doblo prima generatie reprezinta fara doar si poate utilitara cu cele mai mari probleme tehnice din istorie.


Motorul diesel aspirat de 1.9 litri este extrem de zgomotos si are performante atat de slabe incat cine a condus o Dacia 1310 poate sa-si dea seama cat de lenta este aceasta masina.



Motorul 1.3 Multijet are probleme cu distrubutia pe lant si intrega electronica a masinii are probleme. Chiar si timoneria masinii lasa de dorit, clientii de Doblo mergand la ghici cu treptele de viteza pentru ca aceasta timonerie este extrem de scumpa la achizitie.


Modul City lasa si el de dorit, repsectiv directa ta smart devine extrem de clasica cand electronica are probleme cu umiditatea!


 


6. Ford Ka



7. Jaguar S-Type


 


8. Mercedes-Benz ML W163


 


9. Renault Kangoo


 


10. Renault Mégane II



Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
masini cu probleme tuv, probleme fiabiliate masini germania, cele mai proaste masini sh, masini cu probleme electronica, nu cumparat urmatoarle masini sh