Mazda continuă trendul creșterilor anuale cu douăcifre. În 2018, compania niponă a vândut 2.259 de vehicule în România, mai multcu 16% comparativ cu 2017.
Cel mai comercializat model pe piața locală a fostMazda CX-5 cu 763 de unităţi vândute și un avans cu 71% faţă de 2017. Acesta adetronat Mazda3, care se situează acum pe locul 2, cu 658 de mașini comandate.Topul celor mai vândute 3 modele Mazda este completat de Mazda CX-3, care atotalizat 587 de comenzi în 2018.
„CX-5 urcă pe primul loc în topul vânzărilor Mazda în România, o pozițieexplicabilă atât de faptul că Mazda CX-5 impresionează prin design, dotări șitehnologii oferite, cât și de apetitul crescut al românilor pentru SUV-uri.
În 2019 Mazda3 va intra din nou în cursa pentru titlu, odată cu lansarea noii generații.Noua Mazda3 va schimba regulile jocului.
Este primul model din noua generațiede autoturisme Mazda care prezintă limbajul KODO evoluat și cele mai noitehnologii Mazda, cum ar fi motorul inovator SKYACTIV-X cu aprindere princompresie și control cu scânteie”, a declarat Cristian Rigu, Country ManagerMazda România.