rss

Vezi care sunt 4 dintre cele mai bune SUV-uri premium second hand in 2016

Toata lumea doreste la un moment dat sa-si cumpere o masina premium noua.

Vezi care sunt 4 dintre cele mai bune SUV-uri premium second hand in 2016

Ei bine aceasta costa de obicei peste 70.000 euro si are la randul sau o pierdere de valoare destul de mare in primii ani de utilizare.


Pentru acest motiv foarte multi romani au ales sa-si cumpere un SUV premium second hand din Germania, masini care pana acum au peste 200.000 de km la bord insa si un pret de achizitie mult sub 20.000 euro.


Mai jos vezi patru dintre cele mai iubite masini second hand premium de catre romani!


1. Ranger Rover III




Masina de fata este o catedrala a ingineriei celor de la BMW pentru ca are pe langa motorizari pe benzina V8 si un diesel tot V8 cu o putere maxima de 272 CP. Cine vrea sa-si cumpere un asemnea model trebuie sa stie ca un set de anvelope cu dimensiunea 255/55R19 costa in medie peste 1.000 euro!




De asemenea masina are probleme cu trenul de rulare pneumatic, unde o singura perna de aer costa peste 500 euro fara montaj.


Un disc de frana costa 150 euro fara montaj, iar un set de placute de frana pentru puntea fata costa 200 euro.


2.Porsche Cayenne I




Germanii vin pe acest segment cu un model Cayenne I care a fost construit pe baza tehnica a lui VW Touareg I, adica o masina care din start a avut mari probleme cu electronica.


Cine vrea un asemenea Cayenne trebuie sa aleaga un motor micVolkswagen  V6 de 3.2 litri sau un V8 de 4.5 litri semnat de catre Porsche, motor care dezvolta o putere maxima de 340 CP.



Asemenea lui Range Rover si acest Cayenne poate avea probleme cu suspensia pe aer, unde o perna individuala costa peste 500 euro. Un disc de frana pentru un Cayenne 4.5 costa 150 euro fara montaj insa daca avem un Cayenne Turbo un disc de frana costa 200 Euro.


Un set de placute pentru aceasta masina costa incepand cu 250 euro fara montaj.


Un set de anevlope pentru un Cayenne cu dimensiunea 275/40YR20 costa 1.500 euro sau 6.000 lei cu tot cu montaj.


3. Volvo XC90




Masina celor din Suedia este recunoscuta de toata lumea drept cea mai fiabila din segmentul SUV din lume. Acest lucru inseamna ca nu vom avea probleme cu motorul diesel D5 pentru ca este un motor Volvo sau cu transmisia Geartronic pentru ca este realizata de japonezii de la Aisin.


Recomandarea noastra este motorul pe benzina de 2.5 litri turbo care dezvolta o putere maxima de 210 CP si un moment motor de 310 Nm. In ciuda faptul ca motorul consuma multa benzina, in realitate acesta are un consum real cu doar 2 litri mai mare decat cel al unui diesel de 185 CP.




Pentru un XC90 pretul pieselor noi sunt la nivelul unui BMW sau Audi, adica 150 euro pentru un disc de frana si 100 euro pentru placutele pe fata.


Motorul de fata are o distributie pe curea care necesita o schimbare periodica, costul unui kit de distributie pentru motorul Volvo 2.5 Turbo este de 375 lei cu TVA inlcus, adica chiar mai ieftin decat distributia unei Dacia Logan.


4.BMW X5 E70




Cea mai buna masina germana din acest segment ramane indiscutabil modelul BMW X5 seria E70, masina care este construita in SUA.


Modelul urmarit poate sa fie un diesel de trei litri SD, adica un trei litri de 286 CP care are o dubla supraalimentare asemenea modelului 535d.


Cine vrea un motor rafinat fara problemele unui diesel ( injectoare infundate, turbine EGR etc) poate sa aleaga un clasic 6 in linie de trei litri care dezvolta o putere maxima de 272 CP. Acest motor permite masinii sa atinga 100 de km/h in doar 8.1 secunde si are un consum mediu de 10.3 litri pentru fiecare 100 de km.


Pentru diesel un kit lant de distributie costa 200 euro, un set de anvelope 285/45/19 costa 1.000 euro fara montaj, un set de placute frana 500 euro fara montaj, adica totul este cum ne-am asteptat! Adica foarte scump.



SFATURILE AUTOLATEST


Indiferent ca alegem un Range Rover sau un BMW X5 second hand trebuie sa stim ca vom avea costuri de utilizarea foarte mari.


O simpla revizie care sa includa manopera si filtru de habitaclu costa in medie 300 euro, iar daca trebuie sa reparam ceva la partea electrica sau mecanica trebuie sa avem o suma de minim 2.000 euro.



Daca masina este cumparata dintr-o reprezentanta si are o garantie de 6 sau 12 luni este chiar mai bine pentru ca aceasta a trecut printr-o verificare ampla de catre dealer.


Sfatul nostru este sa mergeti spre o versiune pe benzina pentru ca acesta au in medie cu pana la 150.000 de km mai putin decat versiunile diesel, lucru care se vede cel mai bine in celelalte componente ale masinii ( uzura componentelor din plastic, uzura reala a cablajelor etc). 


Pe scurt o masina pe benzina are de doua ori mai mult viata in ea decat una diesel care are peste 300.000 de km.




Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
bmw x5 second hand, probleme bmw x5 second hand, bmw x5 diesel sau benzina, volvo xc90 second hand, probleme grup xc90, probleme diesel volvo d5, porsche cayenne second hand, sfaturi achizitie porsche cayenne sh, probleme transmisie cayenne, electronica cayenne v8, range rover second hand, probleme range rover perne aer, pret reparatie range rover, costuri utilizare suv, suv premium costuri mari, pret disc frana cayenne, pret distribuitie volvo 2.5 turbo